Motorun çapı derken; tüm alınan ölçüler, fan çapını mı veriyor? Yoksa motorun altındaki müştemilatı da içine alan bir çapımı konuşuyoruz?
Motorun etkin çapı, fan çapı ve düşük by-pass motorlarda türbin çap değeridir. (Türbofan motorun fan çapı büyük olursa daha çok itki verir)
Bizim motorun by-pass oranı diğer motorlara göre daha yüksek. Blisk fan yapısıyla ve 1.08’lik by-pass oranı ile TF6000 çok daha az ısı ile ve daha yüksek verimle çalışacak bir motor olacak. Daha az yakıt harcayacak. F110GE129-EFE motorundaki Blisk yapısı, bu motora en az %20 daha az yakıt kullanımı özelliği ve %15 üzerinde güç ekliyor. TF6000, farklı by-pass oranı ile de bilhassa düşük irtifalarda (0-30000ft) çok yüksek itkiyi çok çabuk verebilecek yapıda olacak.