Mius, hidrolik kanca sistemiyle inerken (kalkış için mesafe yeterli.), Tb-3 ise iniş için, kademeli frenleme yöntemini kullanacak ki 1800kg. ağırlığı; 85-90km/saat hızdan 10km/saate, 110-120 metrede rahat durduracak fren sistemi üzerine çalışılıyordu. Yine güçlü fren sistemi Mius içinde uygulanacak. Her ikisi için sadece inişte değil, kalkış pozisyonunda "uygun güce erişmek için stabil kalmasını sağlamak" amaçlanıyor.
Mius'un ideal görev tanımlarını yerine getirmesi 2 yılı bulacaktır. Yer testleri, otonom/manuel uçuş testleri, bunların optimizasyonları, Mühimmat atış testleri, radarın montesi, radar tespit/takip-kilit verililerinin işlenmesi, verilere göre uçuş/manevra tanımlamaları, güdümlü mermi atış testleri vs.
Otonom görev tanımından önce, kısmi manuel görev tanımlama ve radar eşgüdümlü görev tanımlama olacaktır.