0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Uçağı sil baştan yapmıyorlar mı? Olur elbette. Nihai çözüm ise bizim TS-1400'ten turboprop motor çıkartmaktır."Hiçbir şeyden çekmedi Dünyada, nasırından çektiği kadar." Bizim savunma sektörünün nasırı da şimdilik motor ve aktarma organları.3-5 Sene sonra ise işlemci de eklenecek nasıra, böyle giderse!
12 TAI Hurkus-c hafif saldırı uçağının "açıklanmayan müşterisinin" Bangladeş olduğunu ortaya cıktı.https://mobile.twitter.com/bbfaviation/status/1388061754404573187
O kadar motor vardır envanterde diye tahmin ediyorum... Önceden alınmıştır.Diğer durumda, TS-1400'ün askeri versiyonu beklenecek. Yani 2024 yılı. TS-1400'den turboprop motor çıkartmak pek zor olmasa gerek.
Bu sınıftaki uçaklar içinde kompozit gövde olan uçak var mı?
İlginç bir şey öğrendim. Kanada motoru PT6 122 kilo, Atak'ta kullanılan CTS-800 Honeywell&RolsRoyce motoru 145 kg. İkisi de aşağı yukarı aynı gücü üretiyor. Üstelik Honeywell&RolsRoyce motoru daha güncel bir tasarım. Acaba bu fark niye var?