nagaspin99

slot deposit 1000

slot 1000

data macau

wengtoto

slot deposit 1000

wengtoto

slot deposit 1000

agenslot

slot 5000

wengtoto

slot deposit 1000

slot 1000

slot deposit 1000

slot deposit 1000

togel online

slot88

slot deposit 1000

togel 5d

pgwin138

nagaspin99

slot online

nagaspin99

toto macau

togel macau

data macau 2026

nagaspin99

rajabandot

rajabandot

slot deposit 1000

rajabandot

slot deposit 1000

slot777

slot deposit1000

paito macau

pgwin138

slot 1000

nagaspin99

slot 1000

slot 1000

nagaspin99

slot

 
avatar_Yatağan

IDEF 2011

Başlatan Yatağan, 24 Ocak 2011, 00:00:35

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Arkadaşlar fotoğraf ve bilgi konusunu merak etmeyin.O konuda forum ahalisinin en tecrübeli ekibi aramızda desem abartmış olmam.Bu fuar şimdiye kadarkilerin zenginlik olarak en iyisi olacağa benziyor.Gelemeyecek arkadaşlarım gerçekten çok şeyden mahrum kalacaklar.Þöyle bir listelersek bu yıl fuara :

*Altay AMT
*Leo II NG
*Aselpod
*Hürkuş
*C-130 modernizasyonu
*Milgem-YTKB-SGKG
*MKEK Milli Piyade ve makinalı tüfekleri.
*Ve daha aklıma gelmeyen onlarcası....
Linkback: IDEF 2011

Sanırım fuara çarşamba günü gidiyorsunuz?

Evet ve mümkün olursa Perşembede kalmayı planlıyorum.

size kolay gelsin diyorum.sabırsızlıkla foto ve bilgileri bekliyorum.

Çarşamba akşamı ilk fotolar gelir o zaman

Alıntı yapılan: AVCI - 09 Mayıs 2011, 08:51:01
Arkadaşlar fotoğraf ve bilgi konusunu merak etmeyin.O konuda forum ahalisinin en tecrübeli ekibi aramızda desem abartmış olmam.Bu fuar şimdiye kadarkilerin zenginlik olarak en iyisi olacağa benziyor.Gelemeyecek arkadaşlarım gerçekten çok şeyden mahrum kalacaklar.Þöyle bir listelersek bu yıl fuara :

*Altay AMT
*Leo II NG
*Aselpod
*Hürkuş
*C-130 modernizasyonu
*Milgem-YTKB-SGKG
*MKEK Milli Piyade ve makinalı tüfekleri.
*Ve daha aklıma gelmeyen onlarcası....

ATAK yok mu birader? :)
ADALETİN OLMADIĞI YERDE NE SAYGI KALIR, NE DE DÜZEN! ADALETİN OLMADIĞI YER YIKILMAYA MAHKUMDUR! DÜRÜSTLÜK BENİM KARAKTERİMDİR! BEN ŞEREFİM İÇİN YAŞAR, ŞEREFİM İÇİN ÖLÜRÜM. MUHTAÇ OLDUĞUM KUDRET DAMARLARIMDAKİ ASİL KANDA MEVCUTTUR.
SKYWOLF...DefenceTurk.com

SKYWOLF, bana bikaç foto at gruptan, Altay AMT'nin (AMT ne demek bu arada?) önünde de fotoğraf çektirin. Sizi gazeteye koyup haber yapayım. Ben ciddiyim :)
Ne Mutlu Türküm Diyene. Gazi Mustafa Kemal Atatürk

okul gazetesine mi? :D

Alıntı yapılan: Bertazoo - 09 Mayıs 2011, 15:12:12
okul gazetesine mi? :D

He he okul gazetesine, istersen bikinili bi fotoğrafını gönder, senide arka sayfa güzeli yapayım :)
Ne Mutlu Türküm Diyene. Gazi Mustafa Kemal Atatürk

Alıntı yapılan: kanas - 09 Mayıs 2011, 15:11:03
SKYWOLF, bana bikaç foto at gruptan, Altay AMT'nin (AMT ne demek bu arada?) önünde de fotoğraf çektirin. Sizi gazeteye koyup haber yapayım. Ben ciddiyim :)
Ana Muharebe Tankı  =AMT


Paylaş whatsappPaylaş facebookPaylaş linkedinPaylaş twitterPaylaş myspacePaylaş redditPaylaş diggPaylaş stumblePaylaş technoratiPaylaş delicious
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren defenceturk.com sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.Knın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.Replikacep.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim sayfamızdan bize bildirdikten en geç 3 (üç) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.
Footer menü
Hakkımızda
Bize Ulaşın
Biz Kimiz
Hizmetlerimiz