nagaspin99

slot deposit 1000

slot 1000

data macau

wengtoto

slot deposit 1000

wengtoto

slot deposit 1000

agenslot

slot 5000

wengtoto

slot deposit 1000

slot 1000

slot deposit 1000

slot deposit 1000

togel online

slot88

slot deposit 1000

togel 5d

pgwin138

nagaspin99

slot online

nagaspin99

toto macau

togel macau

data macau 2026

nagaspin99

rajabandot

rajabandot

slot deposit 1000

rajabandot

slot deposit 1000

slot777

slot deposit1000

paito macau

pgwin138

slot 1000

nagaspin99

slot 1000

slot 1000

nagaspin99

slot

 
avatar_Yatağan

IDEF 2011

Başlatan Yatağan, 24 Ocak 2011, 00:00:35

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

belkide helikopter cok kucukdur.
Linkback: IDEF 2011

Aslında helikopter biraz küçük, ama aselfirinde maşallahı var.Helikopterin burun kısmı biraz sivri olduğu için bize büyükte görünebilir.

http://video.ntvmsnbc.com/yerli-tank-fuarda.html

Tank hakkındaki çoğu soruyu yanıtlacak bir video.

#73
Alıntı yapılan: Bertazoo - 11 Mayıs 2011, 11:08:30


Aselflır çok büyük durmuyor mu?
Rus sistemlerine çirkin derdik adamlarda hiç estetik yok vs.
buda bizim çirkinimiz :) aselflir apache de,mi-28 de bukadar sırıtmaz.t-129 küçük olduğu için üstünde emanet gibi duruyor.
Kirpi yavrusunu "pamuk tüylü yawrum" diye severmiş.bizim olsun pamuk tüylü olsun

Olsun önemli olan boyutu değil işlevi :)
Ne Mutlu Türküm Diyene. Gazi Mustafa Kemal Atatürk

IDEF´den 10-20 tane resim gördük ama, umtlarimiz SN. SKYWOLF´da.  :) Daha cok resimler bekliyoruz.........


#77
Çok güzel fotoğraflaar gelecek yakında. ;)
ADALETİN OLMADIĞI YERDE NE SAYGI KALIR, NE DE DÜZEN! ADALETİN OLMADIĞI YER YIKILMAYA MAHKUMDUR! DÜRÜSTLÜK BENİM KARAKTERİMDİR! BEN ŞEREFİM İÇİN YAŞAR, ŞEREFİM İÇİN ÖLÜRÜM. MUHTAÇ OLDUĞUM KUDRET DAMARLARIMDAKİ ASİL KANDA MEVCUTTUR.
SKYWOLF...DefenceTurk.com

Önceden yayınlanan Altay'ın bilgisayar çizimi olan resimi ile bu mack-up hiç birbiriyle örtüşmüyor bu yeni hali hiç de modern ve göz alıcı gözükmüyor. Büyük bir hayal kırıklığına uğradım bu yeni halini görünce Aselsan'ın modernize ettiği leopard 2 bundan daha modern ve sağlam duruyor.

Ben tankın dış görünüşünün daha çok değişeceğini düşünüyorum.Sonuçta mock up,muhtemelen arkadaki sis havanları filan gömülü olacak yada ne bilim en azından nişancı periskobunun yanlarındaki at gözlüğüne benzeyen , yama gibi duran o koruma plakaları değişecektir.Kulenin yanlarıda bu kadar düz olmayacaktır muhtemelen,ha birde etek zırhıda uzatılmalı gibi.


Paylaş whatsappPaylaş facebookPaylaş linkedinPaylaş twitterPaylaş myspacePaylaş redditPaylaş diggPaylaş stumblePaylaş technoratiPaylaş delicious
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren defenceturk.com sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.Knın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.Replikacep.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim sayfamızdan bize bildirdikten en geç 3 (üç) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.
Footer menü
Hakkımızda
Bize Ulaşın
Biz Kimiz
Hizmetlerimiz