nagaspin99

slot deposit 1000

slot 1000

data macau

wengtoto

slot deposit 1000

wengtoto

slot deposit 1000

agenslot

slot 5000

wengtoto

slot deposit 1000

slot 1000

slot deposit 1000

slot deposit 1000

togel online

slot88

slot deposit 1000

togel 5d

pgwin138

nagaspin99

slot online

nagaspin99

toto macau

togel macau

data macau 2026

nagaspin99

rajabandot

rajabandot

slot deposit 1000

rajabandot

slot deposit 1000

slot777

slot deposit1000

paito macau

pgwin138

slot 1000

nagaspin99

slot 1000

slot 1000

nagaspin99

slot

 
avatar_Felix

Oyun için Hangisi sizce ? Para-Performans değerlenidirmesi ?

Başlatan Felix, 03 Haziran 2009, 18:18:09

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Yok konsol sevmiyorum.Arada Pes filan güzel olabiliyor ama arada işte.Pes 2 saatten sonra beni sıkıyor işin açığı.Bu şekil devam ediyorum dizüstümle sağolun arkadaşlar.=)

1-2 ay sonra yeni Pc'yi size toplar alacağınız yeride söylerim size.;)

Felix hocam sistem ihtiyacını giderebiliriz isterseniz bütçenizi söylerseniz halledelim.

Yok sağolun.Bir makina ihtiyacım yok şuanda.Önceden de söylediğim gibi çok iyi bir makinaya sahibim.
Samsung R522.
En iyisi olmasa da gayet iyi.

ARKADAÞLAR BEN İÞLEMCİ ALMAK İSTİYORUM ÞU ANDA 3,0 İNTEL VAR ANCAK BAZI OYUNLARDA YAVAÞ KALIYOR SİSTEM 1+1 GB KİNGTON RAM GF 9500 GT 512 MB EKRAN KARTI ANA KART 4 ÇEKİRDEKLİ İÞLEMCİ DESTEKLİ GİGABYT IN PERFORMANSI YÜKSELTMEK İÇİN ÖNERİNİZ NEDİR ACACA ( MİKTAR 150-200 TL CİVARI)

valla değiştirceksen işlemci değişirse anakart değişir o değişirse muhtemel ram değişir ekran kartın pc-i expresse aynı kalır ama 200 tl kurtarmaz. Ama ucuz olsun diyorsan i3 Intelde, AMD de phenom II serisi X2 ler olabilir.
Linkback: Oyun için Hangisi sizce ? Para-Performans değerlenidirmesi ?

Ramin değişmesine gerek yok işlemcinin soketine uygun bir kart buldunmu zaten yüzde yüz PCI-ex olacak çünkü AGP serisi ekran kartı kalmadı piyasada.

Mevcut kartın hangi işlemci soketlerini söylersen yardımcı olabilirim ama emin ol 150 200 TL'ye alabileceğin anca işlemci olur Ramleri değiştirmene gerek yok.

ram için hacı adam 667 mhz ddr 2 kullanıyorsa onun için anakartta kalmadı


İntelin Core duo ailesinin üretimi 2011 itibari ile bitti, yeni üretline laptopların hiçbirinde coreduo yok. Kalanlar da stoktakiler. i serisi üretimi var ve i serisinin pinine uygun anakartların hepsi de DDR 3 tür.


Paylaş whatsappPaylaş facebookPaylaş linkedinPaylaş twitterPaylaş myspacePaylaş redditPaylaş diggPaylaş stumblePaylaş technoratiPaylaş delicious
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren defenceturk.com sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.Knın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.Replikacep.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim sayfamızdan bize bildirdikten en geç 3 (üç) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.
Footer menü
Hakkımızda
Bize Ulaşın
Biz Kimiz
Hizmetlerimiz