ABD bu motoru başka bir platformda deneme amaçlı olsada kullanımına izin verirmi acaba .
Birde anbargo olasılığı şu an dilde dolaşirken
Anlaşılan MMU için izin vermiş,motorlar gelmiş... Hürjet için bu motor fazla güçlü gelir . Zaten Hürjet için motorun itki gücünün 19200 olacağı açıklandı.
F110-GE-129 motoru itiş gücü 29.000 lb ; F110-GE-132 motoru itiş gücü 32500 lb yani hem ebat hem de güç olarak Hürjet için olmaz ,çok fazla gibi...
Hatta TAİ sitesinde bile MMU motorları itiş gücü olarak " Motor Takati 2 x 20,000 lb " ibaresi var . Tabi bu değerler afterburner kullanmadan ulaşılması istenen güç de olabilir....
Tam bilmediğim bir durum bu.. Bilen arkadaşlar varsa bu MMU motordan istenen 20000 lb gücün ne anlama geldiğini daha iyi açıklayabilir.
Bir de bazı arkadaşlar bizim F-16 motorlarımız var ; istediğimiz zaman başka uçakta alır kullanabiliriz zannediyorlar galiba... ABD bu ayrıcalığı ;İngilizlere , İsraillilere bile tanımaz...