şu haliyle bile uçurabilirler ama indirebilirler mi işte orası muamma. o yüzden tüm mekanik ve elektronik birimlerin yoğun bir yer testlerinden geçmesi gerekiyor. flaplar, hidrolik basınçları frenler , yazılımın koşturulması, iletişim birimleriinin sürekli test edilmesi( ALLAH tan bizimkiler yazılım ve elektroniklerde iyiler)
iniş takımlarının zorlanması, bomba kapaklarının yerde sıkı sık açılıp kapanması gibi onlarca test sürekli tekrarlar halinde yapılacak.
daha sonra bu testlerden basıları uçak havadayken tekrarlanacak. yüksek hız düşük basınç ve yüksek sürtünme durumlarında uçaktaki mekanik parçaların çalışabilirliğini test edecekler. ısınma soğuma, burkulma esneme ölçümleri yapılacak . yüksek irtifalarda ısı değişimlerinden kaynaklanan yapısal genleşmeler ölçülecek.daha çoook test var anlayacağınız