nagaspin99

slot deposit 1000

slot 1000

data macau

wengtoto

slot deposit 1000

wengtoto

slot deposit 1000

agenslot

slot 5000

wengtoto

slot deposit 1000

slot 1000

slot deposit 1000

slot deposit 1000

togel online

slot88

slot deposit 1000

togel 5d

pgwin138

nagaspin99

slot online

nagaspin99

toto macau

togel macau

data macau 2026

nagaspin99

rajabandot

rajabandot

slot deposit 1000

rajabandot

slot deposit 1000

slot777

slot deposit1000

paito macau

slot777

slot deposit 1000

pgwin138

slot 1000

nagaspin99

slot 1000

slot 1000

nagaspin99

slot

 
avatar_Tuco

Revell'den Milgem, T-129 ,Tulpar,Cobra,Leo 2 NG ve F4 Maketleri Oylamaları

Başlatan Tuco, 02 Haziran 2014, 18:32:55

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

  • Gösterim 11,836 
  • Modelcilik Ve Maket Yapımı
  • 8 Yanıtlar



Teşekkürler Tuco,hepsine oyumu verdim inşallah bunların maketlerini yaparlar,bende skywolf'a sipariş veririm :) o bana yapar.Hala F-5 modelim gelmedi ama neyse daha şunun şurasında 5-6 senecik oldu bekleyelim az daha,pazartesiye ne kaldı ki :)

Abi maketini değilde ,envanter dışına çıkacaklardan birini gönderecek sanırım Skywolf (abi) sana  ;D Milgem diye yanıp tutuşuyorum ben burada  :)

Madem bu kadar yanıyorsun Milgem için,sana söz revell bunu yaparda seninde İstanbul'a yolun düşüp yanıma uğrarsan ben alıp  sana Milgem'i.Murat abinin işleri yoğun epeydir 7/24 çalışıyor mübarek o yüzden ben işten umudumu kestim :)

Çok teşekkür ederim abicim,düşünmen yeter.Bende İzmir tarafına gelirsen mutlak bekliyorum.

Alıntı yapılan: AVCI - 04 Haziran 2014, 07:35:19
Madem bu kadar yanıyorsun Milgem için,sana söz revell bunu yaparda seninde İstanbul'a yolun düşüp yanıma uğrarsan ben alıp  sana Milgem'i.Murat abinin işleri yoğun epeydir 7/24 çalışıyor mübarek o yüzden ben işten umudumu kestim :)

=) sayın Avcı aldığınız maketi birleştiremezseniz ya da birleştirirde boya badana işini yapamazsanız Murat beyinde işi olur ilgilenemez ise söz ben yapacağım size yeterki şu maketler bir üretilsin. Gerçi ben genelde gemi modelleri üzerinde çalışıyorum ama diğerlerinide sizin için yaparım.

Bu arada benim DMK Tirpitz bitmek üzere başka bir formda paylaşmıştım sizede göstereyim, buyrun..



milgem için sabırsızlananlardanım. inşallah 1/350 ebatında çıkarırlar ben bu ölçekte çalışıyorum gemi modellerini keza 1/700 oranındakiler genelde optirik oluyor.



(Bu arada 2-3 saat arayla tekrar oy verebiliyoruz aklınıza geldikçe basın oyları=))


ADALETİN OLMADIĞI YERDE NE SAYGI KALIR, NE DE DÜZEN! ADALETİN OLMADIĞI YER YIKILMAYA MAHKUMDUR! DÜRÜSTLÜK BENİM KARAKTERİMDİR! BEN ŞEREFİM İÇİN YAŞAR, ŞEREFİM İÇİN ÖLÜRÜM. MUHTAÇ OLDUĞUM KUDRET DAMARLARIMDAKİ ASİL KANDA MEVCUTTUR.
SKYWOLF...DefenceTurk.com

Alıntı YapCem Doğut @DogutCem

Revell firmasının SoloTürk'ten sonra çıkardığı ikinci Türk F-16 maketi ülkemize geldi.



https://adoreoyuncak.com/urun/f-16d-fighting-falcon
]


Paylaş whatsappPaylaş facebookPaylaş linkedinPaylaş twitterPaylaş myspacePaylaş redditPaylaş diggPaylaş stumblePaylaş technoratiPaylaş delicious
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren defenceturk.com sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.Knın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.Replikacep.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim sayfamızdan bize bildirdikten en geç 3 (üç) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.
Footer menü
Hakkımızda
Bize Ulaşın
Biz Kimiz
Hizmetlerimiz