nagaspin99

slot deposit 1000

slot 1000

data macau

wengtoto

slot deposit 1000

wengtoto

slot deposit 1000

agenslot

slot 5000

wengtoto

slot deposit 1000

slot 1000

slot deposit 1000

slot deposit 1000

togel online

slot88

slot deposit 1000

togel 5d

pgwin138

nagaspin99

slot online

nagaspin99

toto macau

togel macau

data macau 2026

nagaspin99

rajabandot

rajabandot

slot deposit 1000

rajabandot

slot deposit 1000

slot777

slot deposit1000

paito macau

pgwin138

slot 1000

nagaspin99

slot 1000

slot 1000

nagaspin99

slot

 
avatar_SKYWOLF

PKK İle Mücadele

Başlatan SKYWOLF, 11 Nisan 2009, 22:45:44

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Hükümetin "kürt açılımı" politikasını destekliyormusunuz?

Hayır desteklemiyorum,şiddetle karşıyım
67 (76.1%)
Evet destekliyorum, çok olumlu buluyorum
12 (13.6%)
Kararsızım, çünkü sonuçları hakkında emin olamıyorum
9 (10.2%)

Toplam Oy Verenler: 88

 Þehitlerimize Allah'dan rahmet diliyorum. Milletimizin başı sağolsun. Kelimeler öfkemizi anlatmaya yetersiz kalıyor.

Birileri ısrarla bizi ırağa çekmek istiyor. Irağa girersek mutlaka  terör kamplarını  darmadağan ederiz hiç şüphem yok, peki sonra ne olacak? Askerimiz muhtemelen ırakta kalacak birileride (terör örgütüne destek verenler) bunu istiyor. O bölgeye girersek orda kalmak zorundayız, uzun dönemde ırakta kalmamız çok riskli olduğunuda unutmamak lazım.  Hadi girelim demmekle iş bitmiyor girdikden sonra ne olacak onuda düşünmek lazım.
Linkback: Ynt: PKK İle Mücadele

Alıntı yapılan: tr(b) - 19 Ekim 2011, 11:34:53
Þehitlerimize Allah'dan rahmet diliyorum. Milletimizin başı sağolsun. Kelimeler öfkemizi anlatmaya yetersiz kalıyor.

Birileri ısrarla bizi ırağa çekmek istiyor. Irağa girersek mutlaka  terör kamplarını  darmadağan ederiz hiç şüphem yok, peki sonra ne olacak? Askerimiz muhtemelen ırakta kalacak birileride (terör örgütüne destek verenler) bunu istiyor. O bölgeye girersek orda kalmak zorundayız, uzun dönemde ırakta kalmamız çok riskli olduğunuda unutmamak lazım.  Hadi girelim demmekle iş bitmiyor girdikden sonra ne olacak onuda düşünmek lazım.

Yeter. Girelim ve çıkmayalım. Birileri istiyor diye değil, yıllardır kanımızı emen kana susamış köpekleri yok etmek için. Kendimize artık bahane aramayalım. Bizim yerimizde başka bir ülke olsa ne pkk kalırdı ne Irak...
İyice muz cumhuriyeti gibi görünmeye başladık. >:( >:(
ADALETİN OLMADIĞI YERDE NE SAYGI KALIR, NE DE DÜZEN! ADALETİN OLMADIĞI YER YIKILMAYA MAHKUMDUR! DÜRÜSTLÜK BENİM KARAKTERİMDİR! BEN ŞEREFİM İÇİN YAŞAR, ŞEREFİM İÇİN ÖLÜRÜM. MUHTAÇ OLDUĞUM KUDRET DAMARLARIMDAKİ ASİL KANDA MEVCUTTUR.
SKYWOLF...DefenceTurk.com

#1752

Alıntı yapılan: tr(b) - 19 Ekim 2011, 11:34:53
Þehitlerimize Allah'dan rahmet diliyorum. Milletimizin başı sağolsun. Kelimeler öfkemizi anlatmaya yetersiz kalıyor.

Birileri ısrarla bizi ırağa çekmek istiyor. Irağa girersek mutlaka  terör kamplarını  darmadağan ederiz hiç şüphem yok, peki sonra ne olacak? Askerimiz muhtemelen ırakta kalacak birileride (terör örgütüne destek verenler) bunu istiyor. O bölgeye girersek orda kalmak zorundayız, uzun dönemde ırakta kalmamız çok riskli olduğunuda unutmamak lazım.  Hadi girelim demmekle iş bitmiyor girdikden sonra ne olacak onuda düşünmek lazım.

Diğer bakış açısıyla birileri istiyor diye Türk evlatları ölmeye devam edecek.Meksika Amerikaya bunun 10 da birini yapsa taş üstünde taş bırakmaz, başkasını ya da diğerlerini düşünme zamanı çoktan geçmiştir bence.

Alıntı yapılan: SKYWOLF - 19 Ekim 2011, 11:40:19
Yeter. Girelim ve çıkmayalım. Birileri istiyor diye değil, yıllardır kanımızı emen kana susamış köpekleri yok etmek için. Kendimize artık bahane aramayalım. Bizim yerimizde başka bir ülke olsa ne pkk kalırdı ne Irak...
İyice muz cumhuriyeti gibi görünmeye başladık. >:( >:(
PKK'nin parlamentonun icinde cirit atigi baska bir ulke var mi dunyada? Yaziklar olsun, icten curumusuk tamamen.

Orda bir tuzak var ve biz tuzağa çekilmeye çalışılıyoruz. Kandile girip çıkmak daha manatıklı.

bence hiç bir risk yok kandil çevresinde kurarız bir üst fırtınalarlada kandili sürekli dövüp özel kuvvetleri belirli noktalara indirmekle bu iş olur çokta karmasık değil ama birliklerle acemi askerlele kandile girersek çok kayıp veririz kandil dağı çok sarp bir yer ve her yerde tuzakları olacaktır.

Ya herkes girelim diyor bende girelim diyorum peki sonra ne olacak onu söyleyen varmı?

Alıntı yapılan: tr(b) - 19 Ekim 2011, 11:54:10
Ya herkes girelim diyor bende girelim diyorum peki sonra ne olacak onu söyleyen varmı?

Girmezsek ne olacak onu söyleyen de yok,ama ben söyleyeyim, kış mevsiminde inlerine çekilecekler yatacaklar beslenecekler ilkbaharda tekrar katliama başlayacaklar.

Alıntı yapılan: tr(b) - 19 Ekim 2011, 11:34:53
Þehitlerimize Allah'dan rahmet diliyorum. Milletimizin başı sağolsun. Kelimeler öfkemizi anlatmaya yetersiz kalıyor.

Birileri ısrarla bizi ırağa çekmek istiyor. Irağa girersek mutlaka  terör kamplarını  darmadağan ederiz hiç şüphem yok, peki sonra ne olacak? Askerimiz muhtemelen ırakta kalacak birileride (terör örgütüne destek verenler) bunu istiyor. O bölgeye girersek orda kalmak zorundayız, uzun dönemde ırakta kalmamız çok riskli olduğunuda unutmamak lazım.  Hadi girelim demmekle iş bitmiyor girdikden sonra ne olacak onuda düşünmek lazım.

Kendi topraklarında  26 şehit vermek insanın Gururunu kırar... Ama  sınır ötesi operasyonda bulunan üs bölgesinde bu zayiatı versen bu kadar gururun kırılmaz...
Tan ağarırken doğduk, kızıl Þafakta döneceğiz....
Ya Þehit olup Vatan için,Ya Þerefle dönecegiz....

Alıntı yapılan: tr(b) - 19 Ekim 2011, 11:52:20
Orda bir tuzak var ve biz tuzağa çekilmeye çalışılıyoruz. Kandile girip çıkmak daha manatıklı.

Ne tuzak ama! 30 seneden fazladır kanımızı emiyor. Kandil de orada zaten. Ama sadece kandile girip çıkmak bunların sakallarını kesmek gibi oluyor. Kısa sürede uzuyor yine. Bunun yerine kafalarını kesmemiz lazım ki bir daha kanımızı ememesinler.
ADALETİN OLMADIĞI YERDE NE SAYGI KALIR, NE DE DÜZEN! ADALETİN OLMADIĞI YER YIKILMAYA MAHKUMDUR! DÜRÜSTLÜK BENİM KARAKTERİMDİR! BEN ŞEREFİM İÇİN YAŞAR, ŞEREFİM İÇİN ÖLÜRÜM. MUHTAÇ OLDUĞUM KUDRET DAMARLARIMDAKİ ASİL KANDA MEVCUTTUR.
SKYWOLF...DefenceTurk.com


Paylaş whatsappPaylaş facebookPaylaş linkedinPaylaş twitterPaylaş myspacePaylaş redditPaylaş diggPaylaş stumblePaylaş technoratiPaylaş delicious
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren defenceturk.com sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.Knın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.Replikacep.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim sayfamızdan bize bildirdikten en geç 3 (üç) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.
Footer menü
Hakkımızda
Bize Ulaşın
Biz Kimiz
Hizmetlerimiz