nagaspin99

slot deposit 1000

slot 1000

data macau

wengtoto

slot deposit 1000

wengtoto

slot deposit 1000

agenslot

slot 5000

wengtoto

slot deposit 1000

slot 1000

slot deposit 1000

slot deposit 1000

togel online

slot88

slot deposit 1000

togel 5d

pgwin138

nagaspin99

slot online

nagaspin99

toto macau

togel macau

data macau 2026

nagaspin99

rajabandot

rajabandot

slot deposit 1000

rajabandot

slot deposit 1000

slot777

slot deposit1000

paito macau

pgwin138

slot 1000

nagaspin99

slot 1000

slot 1000

nagaspin99

slot

 

Sohbet...

Başlatan SÜVARİ, 10 Nisan 2009, 14:57:24

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

http://www.facebook.com/share/p/18amNeNnBG/

Kademeli bir şekilde internet kısıtlamasına deyinilmiş bende dedim internet niye yavaşladı.
Linkback: Ynt: Sohbet...
Herşey kızılelma için

Bu adamları savunduğumdan değil ama aynı alana çok fazla yük binmiş olabilir,  bu sadece para götürmeyi bilen operatörler doğru düzgün altyapı yatırımı yapmadıkları için o bölge hücreleri çok yoğun telefon yükünü kaldıramamıştır, bunu her türlü olağanüstü olayda yaşıyoruz.

Denizci16 bey tam olarak ne iş yapıyorsunuz? Ne zaman foruma girsem sürekli sizin yorumlarınız var. Sohbet ve Ekonomi haberlerine günaşırı onlarca yorum yazıyorsunuz. Başka işiniz yok herhalde. Cidden merak ediyorum çünkü. En eski üye olmamanıza rağmen en çok yorum yazanlardan birisi olmuşsunuz kısa zamanda. Büyük azim. Ya emekli, ya da işsiz olmalısınız. Yoksa her gün onlarca sayfaya yorum yazmak kolay olmasa gerek.

Maşallah site iyice Ekşi Sözlük oldu zaten. DefenceTurk dertleşecek insan veritabanı adlı bir sayfa da açılsın hep beraber orada da geyik yapalım.

Dikkat ederseniz ekonomik kısma ülkenin halkına bir yük bindiği zaman yazıyorum,yada herşey süper gösterildiği zaman

Sohbet kısmına ise hukuksuzluk,bilimsel çalışmalar,ülkeye ait gündemler,ülke halkının keriz yerine koyulması vesaire vesaire konular hakkında bazı paylaşımlar yapıyorum..

Sonuçta bu kısım savunma sanayi dışında olan kısım....unutmuş olabilirsiniz burası savunma sanayi konularından sıkılan yada harici konuşmak isteyenlerin olduğu bölüm sayfa belki unutmuşsunuzdur hatırlatayım istedim.siz ona yani bu sayfaya ekşi sözlük derseniz siz bilirsiniz sizin tercihiniz😎

Ayrıca baya iletim siz şasırtmasın;bunun kaçı askeri kaçı askeri teknoloji kaçı politik kaçı ekonomi kaçı sohbet kaçı kutlama vesaire diyede katogorize ediyorsanız yada hangi sayfalarıda yazılarım var bol bol bakabilirsiniz size bol şanslar,kolay gelsin benide bu konuda bilgilendirirseniz sevinirim 🖐�

Erkeklere maaş,kadınlara yaş sorulmaz demiş atalarımız.
Herşey kızılelma için

Amerika'nın ilk ıslahatçı başkanı şimdi de eğitim sisteminde ıslahat yapmaya niyetli.
Amerika'nın  yeniçerileri de  lobi sistemi.
bakalım  lobilere karşı ıslahat faliyetine girişecek mi?

https://tr.euronews.com/2025/03/21/trump-abd-egitim-bakanligini-kaldirmak-icin-kararname-imzaladi
The Aegean and Mediterranean islands were ceded to Greece subject to explicit demilitarization. Greece accepted these conditions but is now violating these treaties by militarizing the islands. See the 1923 Lausanne Treaty and the 1947 Paris Peace Treaty.

Bu halkın ferasetine güveneceksin gümbür gümbür geliyoruz inşallah.
Rusya Ukrayna savaşının çözümü bağımsız Kırım devletidir.

Alıntı yapılan: putty - 23 Mart 2025, 12:55:06Bu halkın ferasetine güveneceksin gümbür gümbür geliyoruz inşallah.

Sayın putty yazdıklarım sizin için bir anlam ifade etmiyor galiba rica ediyorum daha fazla siyasete girmeyelim. Gergin zamanlardan geçiyoruz istirham ediyorum.

Anladım sayın yöneticim Denizci hepimizi fişekledi ondan oldu konuya dikkat edeceğim.
 
Rusya Ukrayna savaşının çözümü bağımsız Kırım devletidir.

Alıntı yapılan: putty - 23 Mart 2025, 14:47:19Anladım sayın yöneticim Denizci hepimizi fişekledi ondan oldu konuya dikkat edeceğim.
 

Hep denizci hep, yaz yaz sonra topu denizciye at ne güzel memleket...😁

Azizim düşündüğün şeye bak benden memnun değilseniz bulursunuz iki-üç kişi gizli tanık olursunuz daha sonra beni paketlettirirsiniz oldu bitti😁😎
Herşey kızılelma için

Memleket meselelerini konuşmak tartışmak siyaset yapmakmıdır? Burada sağcılık solculuk gibi ideolojik tartışma olmuyorki. Ülke olağanüstü dönemlerden geçerken aman susalım yoksa kavga ederiz diyorsak, sonu kavgaya varmadan tartışma yürütemiyorsakta bu bizim ayıbımız.bugünkü olağanüstü gündem uzun vadede ve dolaylı olarak savunma sanayiinide etkilemeyecekmi.memleket meselelerini ve savunma sanayiini birbirinden bağımsız düşünmek, birini görüp diğerine sırt dönmek mümkün müdür. hayatın olağan akışına aykırıdır. Ben herşeyin tartışılması taraftarıyım. Ama ben hassasım asabiyim diyen, kendisine hakim olamayacak olan bu topa hiç girmemeli.benim gözlemine göre buradaki üyeler toplumun geneline kıyasla daha eğitimli kişiler. Fakat yinede kavgasız gürültüsüz tartışmayı beceremem diyorsan kusura bakma ama sende herkes gibisin canım kardeşim


Paylaş whatsappPaylaş facebookPaylaş linkedinPaylaş twitterPaylaş myspacePaylaş redditPaylaş diggPaylaş stumblePaylaş technoratiPaylaş delicious
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren defenceturk.com sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.Knın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.Replikacep.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim sayfamızdan bize bildirdikten en geç 3 (üç) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.
Footer menü
Hakkımızda
Bize Ulaşın
Biz Kimiz
Hizmetlerimiz