nagaspin99

slot deposit 1000

slot 1000

data macau

wengtoto

slot deposit 1000

wengtoto

slot deposit 1000

agenslot

slot 5000

wengtoto

slot deposit 1000

slot 1000

slot deposit 1000

slot deposit 1000

togel online

slot88

slot deposit 1000

togel 5d

pgwin138

nagaspin99

slot online

nagaspin99

toto macau

togel macau

data macau 2026

nagaspin99

rajabandot

rajabandot

slot deposit 1000

rajabandot

slot deposit 1000

slot777

slot deposit1000

paito macau

pgwin138

slot 1000

nagaspin99

slot 1000

slot 1000

nagaspin99

slot

 
avatar_AVCI

ALTAY Yeni Nesil Tank Projesi

Başlatan AVCI, 07 Nisan 2010, 18:44:16

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Altay Tankı Üretimi Kime Verilmeli?

Otokar
67 (44.1%)
FNSS
28 (18.4%)
BMC
27 (17.8%)
Ordu Donatım Fabrikaları
21 (13.8%)
Farklı bir düşüncem var. Aşağıya yazıyorum.
9 (5.9%)

Toplam Oy Verenler: 152




Altay ile leo 2a7 yi kıyaslamışlar
Herşey kızılelma için

#4352
Alıntı yapılan: Tamburalı Hasan - 13 Ağustos 2024, 12:01:01
https://x.com/ogzhn_uyg/status/1822534119219179790

Tweet'te bir yanlış anlaşılmaya yol açıcak ibare var

3.satırda  roketsan zırhları için hangi cins olduğu belirtilmeden hem sabot (apfsds) ve tandem başlıklı füzeler denmiş ve ikisine karşı koruma denmiş
Acaba reaktif zırh mı hem sabot'a hem heat mühimmatlara karşı koruma sağlıyor yoksa kompozit zırh mı?

Çünkü resimde hem Era hemde kompozit zırh blokları gösteriliyor

Genelde era'larda heat mermileri için kullanılır

Ruslardaki era'lar ise hem sabot hem heat'lar için
Herşey kızılelma için

Bazı bölümleri afaki ve yanıltıcı

Piyasadaki en iyi zırhı üretiyoruz, bizden başka kullanan yok. Bu sosyal medya şaklabanlıkları hiç bitmiyor.

M60T, sadece ERA zırh kullanırken, Altay'da hem ERA hem de kompozit zırh kullanılacak gibi görünüyor. Leo2'de kompozit kullanıldı. M60A3 modernizasyonu da büyük ihtimal ile sadece ERA ile olacak.

Alıntı yapılan: kabardey - 16 Ağustos 2024, 15:42:15
Piyasadaki en iyi zırhı üretiyoruz, bizden başka kullanan yok. Bu sosyal medya şaklabanlıkları hiç bitmiyor.

M60T, sadece ERA zırh kullanırken, Altay'da hem ERA hem de kompozit zırh kullanılacak gibi görünüyor. Leo2'de kompozit kullanıldı. M60A3 modernizasyonu da büyük ihtimal ile sadece ERA ile olacak.
+1
İnsanı sosyal medyadan soğutuyorlar. Her şeyin en iyisini, misallerinden daha iyisini yapa yapa bitiremedik.
Bırakın, buna başkası karar versin. Siz değerleri verin; biz bunu hedefliyoruz deyin. Yeter!
Dediğiniz gibi passive RHA panellerinin üzerine ERA geçiriliyor, görünüşe göre. Sabra modernizasyonu da böyle yapılmıştı diye anımsıyorum.

#4356
Selamlar,
Bazı gelişmelere bakınca, "Kuvvete Tankı vermek istemiyorlar mı" gibi düşüncelere kapılabilir insan.

Bazı gelişmelerden kastınız yoksa bürokrasimiz veyahut son kullanıcı merci;

Altay'ı daha doğrusu G.Kore motorlu Altay'ı testlerden geçemeyecek istek ve şartnamelerde mı bulunuyor.

Merak ettim bahsettiğiniz gelişmelerin detaylarını
Herşey kızılelma için

Alıntı yapılan: DoganTuran - 21 Ağustos 2024, 02:54:58
Selamlar,
Bazı gelişmelere bakınca, "Kuvvete Tankı vermek istemiyorlar mı" gibi düşüncelere kapılabilir insan.

Kimleri görüyoruz. Aramıza tekrar hoşgeldiniz

Alıntı yapılan: Denizci16 - 21 Ağustos 2024, 11:23:29
Merak ettim bahsettiğiniz gelişmelerin detaylarını

+1. Neymiş bu gelişmeler, ben de merak ettim.


Paylaş whatsappPaylaş facebookPaylaş linkedinPaylaş twitterPaylaş myspacePaylaş redditPaylaş diggPaylaş stumblePaylaş technoratiPaylaş delicious
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren defenceturk.com sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.Knın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.Replikacep.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim sayfamızdan bize bildirdikten en geç 3 (üç) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.
Footer menü
Hakkımızda
Bize Ulaşın
Biz Kimiz
Hizmetlerimiz