nagaspin99

slot deposit 1000

slot 1000

data macau

wengtoto

slot deposit 1000

wengtoto

slot deposit 1000

agenslot

slot 5000

wengtoto

slot deposit 1000

slot 1000

slot deposit 1000

slot deposit 1000

togel online

slot88

slot deposit 1000

togel 5d

pgwin138

nagaspin99

slot online

nagaspin99

toto macau

togel macau

data macau 2026

nagaspin99

rajabandot

rajabandot

slot deposit 1000

rajabandot

slot deposit 1000

slot777

slot deposit1000

paito macau

slot777

slot deposit 1000

pgwin138

slot 1000

nagaspin99

slot 1000

slot 1000

nagaspin99

slot

 
avatar_AVCI

Polonya'nın Yeni Hafif Tank Projesi: ANDERS

Başlatan AVCI, 15 Eylül 2010, 13:01:56

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ADALETİN OLMADIĞI YERDE NE SAYGI KALIR, NE DE DÜZEN! ADALETİN OLMADIĞI YER YIKILMAYA MAHKUMDUR! DÜRÜSTLÜK BENİM KARAKTERİMDİR! BEN ŞEREFİM İÇİN YAŞAR, ŞEREFİM İÇİN ÖLÜRÜM. MUHTAÇ OLDUĞUM KUDRET DAMARLARIMDAKİ ASİL KANDA MEVCUTTUR.
SKYWOLF...DefenceTurk.com

#11
Aracın ZMA versiyonu çizimi.



Ayrıca araç üzerindeki aktif koruma sistemi Ukrayna üretimi Zaslon.



#12
Üretim fotoğrafları



Aracın tanıtım videosu

http://www.youtube.com/watch?v=sAHNw3cCkrg&feature=player_embedded

Ben aracı beğendim. Ön kısmı Patria'yı andırıyor. CV 90 tarzı güzel bir araç olmuş.
ADALETİN OLMADIĞI YERDE NE SAYGI KALIR, NE DE DÜZEN! ADALETİN OLMADIĞI YER YIKILMAYA MAHKUMDUR! DÜRÜSTLÜK BENİM KARAKTERİMDİR! BEN ŞEREFİM İÇİN YAŞAR, ŞEREFİM İÇİN ÖLÜRÜM. MUHTAÇ OLDUĞUM KUDRET DAMARLARIMDAKİ ASİL KANDA MEVCUTTUR.
SKYWOLF...DefenceTurk.com

İnsansız kule çok iyi duruyor bu arada tank kaç kişilik



Nedir bu yahu? :D

Sallıyorum araç batağa falan saplandığında yada bir yere yuvarlandığında falan çıkması için kullanılan bir tür mekanizma olabilir.Üzerindeki ince kanallara arabalardaki triger kayışına benzer bir şey takılıp aracın kendisini çekip çıkarmasını sağlıyor olabilir.

Alıntı Yapİnsansız kule çok iyi duruyor bu arada tank kaç kişilik

Komutan,sürücü ve nişancıdan oluşan 3 kişi olması lazım.

hafif takları ana muhabere tanklarına göre avantajları
*daha ucuzdur ve bakımı daha kolaydır
*daha az yakıt masrafı vardır
*kolayca taşına bilir  bir kargo uçağından paraşütle atılabilir
*ülkemiz bu tankları üretebilecek teknolojiye fazlasıyla sahiptir  örnek olarak fnss m-8 tankı
ayrıca bu tanklar lav ve rpg roketlerine karşı tam koruma sağlıyormuş  neden biz hafif tank kullanmıyoruz? en azından eğitimlerde kullansan hem amt lerimiz yıpranmamış olur hemde eğitim masrafımız düşer.
aşağıdaki linkten bir m-8 hafif tankının türkçe tenıtım videosunu izledim ve çok hoşuma gitti bence hafif tank kullanmalıyız.


güzel arac darısı bizim altayların başına

Alıntı yapılan: Loneatilla - 31 Ekim 2010, 17:57:33
güzel arac darısı bizim altayların başına
Altay ne alakası var ? 2 araç ayrı sınıfların biri ağır tank diğeri hafif tank altayın bir hafif versiyonu çıkarsa bilemem.


Paylaş whatsappPaylaş facebookPaylaş linkedinPaylaş twitterPaylaş myspacePaylaş redditPaylaş diggPaylaş stumblePaylaş technoratiPaylaş delicious
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren defenceturk.com sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.Knın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.Replikacep.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim sayfamızdan bize bildirdikten en geç 3 (üç) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.
Footer menü
Hakkımızda
Bize Ulaşın
Biz Kimiz
Hizmetlerimiz