nagaspin99

slot deposit 1000

slot 1000

data macau

wengtoto

slot deposit 1000

wengtoto

slot deposit 1000

agenslot

slot 5000

wengtoto

slot deposit 1000

slot 1000

slot deposit 1000

slot deposit 1000

togel online

slot88

slot deposit 1000

togel 5d

pgwin138

nagaspin99

slot online

nagaspin99

toto macau

togel macau

data macau 2026

nagaspin99

rajabandot

rajabandot

slot deposit 1000

rajabandot

slot deposit 1000

slot777

slot deposit1000

paito macau

pgwin138

slot 1000

nagaspin99

slot 1000

slot 1000

nagaspin99

slot

 
avatar_Þahinbey

F-16 Modernizasyonu

Başlatan Þahinbey, 11 Ağustos 2009, 08:37:33

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.



Hemen gelsin paylaşayım dedim

İşte bizde f16'dan benzer yeni gövde derken böyle bir proje başlatabilirdik

Çok tutulurdu da
Linkback: Ynt: F-16 Modernizasyonu
Herşey kızılelma için

Biz de tek TF-35000 motorlu böyle bir uçak yapıp uçak gemimizde konuşlandırıp , bol bol satacağız inşallah...

TF-35000 bizim için bekaa meselesidir bu saatten sonra.

Alıntı YapF-16 yapısal modernizasyonu ve ÖZGÜR'de süreç ilerliyor.



"Hava Kuvvetleri Komutanlığı envanterinde bulunan F-16 uçaklarının seri modernizasyonu uygulanmasına devam edilmektedir. Muhtelif sayıda uçağın modernizasyonu tamamlanmış olup kalan uçakların modernizasyon faaliyetlerinin 2026 yılı sonu itibari ile tamamlanması planlanmaktadır."


https://x.com/M5Dergi/status/2040041930088714451


MSB: "Orta-uzun menzile sahip, katı yakıtlı ramjet motorlu hava-hava füzesinin geliştirilmesi amaçlanmaktadır. Ağustos 2025'de başlayan projede, Mart 2031'de F-16 kalifikasyonunun tamamlanması hedeflenmektedir."


@roketsan

#1813
blok-30 özgür yapısal modernizasyonu daha ancak bu sene bitecekmiş. blok-40 özgür-2 ve blok-30'lara aesa entegrasyonu kim bilir ne zamana bilemiyorum. işleri lastik gibi uzatmakta üstümüze yok vallahi. artık nasipse ölmeden görürüz umarım. uçakların ömrü bitmeden biteydi iyiydi.

2000 model arabayı bu haliyle 10 yıl daha kullanma modernizasyonudur bu...Yetenek artışı yok...
Bize Aesa'lı modernizasyon lazım

%85 oranında haklı olabilirsin. Ama yazılım güncellemesi ile Blok-30'un daha önce kullanamadığı mühimmatları ve ekipmanları kullanma imkanına sahip olduğunu da unutmamak lazım.

Alıntı yapılan: mehmet05 - 04 Nisan 2026, 23:02:23%85 oranında haklı olabilirsin. Ama yazılım güncellemesi ile Blok-30'un daha önce kullanamadığı mühimmatları ve ekipmanları kullanma imkanına sahip olduğunu da unutmamak lazım.
Ama şu anda kullandığı Amraam gibi mühimmatları kullanabilecek mi.
Rusya Ukrayna savaşının çözümü bağımsız Kırım devletidir.

Yazılım hakkı bizde olduğuna göre, eski yeteneklerde bir kayıp olmamalı diye düşünüyorum.

#1818
Amraam ın üreticisi işbirliği yapmaz ise füzeyi legal olarak uçağa sertifiye edemeyiz. İllegal olarak çok büyük ihtimal ile kullanabiliriz de bir ihtimal kullanamayabiliriz de. Sonuçta bu füze ile uçak arasında füze ateşlendikten sonrası içinde öncesi içinde bir haberleşme protokolü var biz hepsini bilmiyor olabiliriz o protokolün. F16 gibi bir uçağı üretici ile işbirliği yapmadan millileştirmek çok zordur biz KAAN ı yapacak kadar teknolojimiz olabilir ama F16 da o kadar çok kırıntı fuzuli sorun çıkarki başedemeyiz. Tüm elektronik burundaki IFF gibi navigasyon gibi büyük kutular değilki değiştirip halledelim daha bir sürü değişmeyen kutu dağıtık halde var motordaki elektronikler, güç yönetimi elektronikleri, hidroliklerin elektroniği aktüatörlerin elektronikleri böyle bir düzine prosesörler var onların içindede basit yazılımlar var ve ya uçuş bilgisayarı ya görev bilgisayarı ile üreticinin belirlediği protokolde haberleşiyorlar. Arabanın elektroniğini yapmak için abs nin elektroniğinin de sırlarının sana verilmesi gerek ikisi haberleşecek çünkü. Bu haberleşmeler tahmini yada zekice protokolü hackleyen tespitlerle olamaz çünkü ömrü hayatında bir kere vereceği mesajlar var bu kutuların onlar içinde gömülüdür bilemezsin. Motor gümleyeceği anlarda motorun 20 yıldır uçuş bilgisayarına hiç iletmediği bir dizi seri bilgi gider onu sen araya bağlantı yaparak önceden öğrenemezsin. F16 yı kendi başına modernize etmek bence çok zordur üreticinin işbirliği şarttır. Ben size söyleyim Özgür de biz görev bilgisayarı yanı sıra bir ihtimal tüm ufak tefek elektronikleri yeniliyor bile olabiliriz. Buda maksadı aşan bir iş olur. Bu yüzden zaten ABD paketi ile modernizasyon istiyoruz F16 yı kullanmanın en mantıklı yolu ABD modernizasyonudur. İran olsaydık F14 leri gibi çaresiz kalsak biz F16 yı şahane uçururuz ama dünyaları yeniden yaparak uçururuz ilmimiz yeterdi ama şimdi yarı ahlaki sınırlarda hiç bir illegallik yapamıyoruz. Ben size diyim Özgür işine çok güvenmeyin. Bunun ulusal kabiliyet ile de bir alakası yok akıl mantık sınırları içinde Özgür projesi çok zor bir iş. Bunlar üreticinin iş birliği yapmadığı haller için geçerli tabi ki.
Rusya Ukrayna savaşının çözümü bağımsız Kırım devletidir.


Bu nasıl kobra manevrası

Esas mesele bunu yüksek hızlarda yapmak

Bu bizimki yalancı meme gibi olmuş

Ayrıca kobra manevrası için tvc'ye gerek yok bkz.su27
Herşey kızılelma için


Paylaş whatsappPaylaş facebookPaylaş linkedinPaylaş twitterPaylaş myspacePaylaş redditPaylaş diggPaylaş stumblePaylaş technoratiPaylaş delicious
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren defenceturk.com sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.Knın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.Replikacep.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim sayfamızdan bize bildirdikten en geç 3 (üç) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.
Footer menü
Hakkımızda
Bize Ulaşın
Biz Kimiz
Hizmetlerimiz