TF-6000, sadece kuru itkili bir motor ve 6.000 lb gücünde,
TF-10000, TF-6000'in ard yakıcı eklenmiş modeli, ard yakıcı çalışınca motor 10.000 lb güç veriyor.
Bu bakımdan mantığınız doğru Sayın Serkan. TF-6000 devamlı olarak 7.000, 8.000 lb güç verirse, TF-10000 de 11.000, 12.000 lb güç vermeli.
Ancak bu bakımdan isimlendirmede bir sorun çıkıyor. F-110 gücünü adının ardından gelen GE-129, GE-132 kodu ile belli ediyor.
Motorlar gelişmeye açık. F-110'dan seri üretime giren 3 farklı güçte motor çıktı, motorlar arasındaki fark ise kodlama ile ortaya konuyor. J-79'da da benzer durum var.
Şimdi Biz bu temel motora TF-6000 yerine misal TF-23 deyip ilk çalışma tarihini isim olarak verseydik, ondan sonra TF-23/6000 veya TF-23/7000, TF-23/8000 gibi gücüne göre marka ve kodlama yapabilirdik.