hürjette 8 yada 10. uçuşta toplanmıştı galiba iniş takımları. ilk uçuş ta kalkış minimum kalkış hızıyla yapıldığı için uçuş bilgisayarı uçağı dengelemek adına çok fazla müdehalede bulunurken ikinci uçuştaki kalkış hızı biraz daha fazla olması hesebiyle uçak daha az kontrol gerksinimi duymuş belliki. savaş uçakları ne kadar hızlı giderlerse o kadar kolay kontrol edilirler. bu uçakta büyük ihtimal bu uçağa iniş kapakları bomba kapakları falan konmayacak. 2. prototipte göreceğiz bence tüm bu fonksiyonları. teker toplanmasını bomba kapağı açmasını falan anca 2. ve 3. prototiplerde bekleyin. daha yakıt yükleme ekipmanı pilotun arka kısmına yerleştirilecek ,uçak aviyonikleri konacak, radarlar gelecek ,iletişim röleleri. uydu haberleşme anteni, görev bilgisayarları ve yedekleri ve tüm ekstra mekanik ekipman gövdeye yerleştirilip testleri yapılacak.tabiki diğer prototipler bu işler için üretilecek olup test süreçlerini hızlandıracaklar.