"Hayır beni huylandıran biz tf6000 ve tf10000 prototipi yaptıktan sonra ve TF35 k parçalarını kesmeye başladıktan sonra mı ingilizlerin aklına ortak olmak gelmiş."
akıllarına ortak olmak gelmemiş ki zaten, o biraz hüsnü kuruntu oluyor yani.
Türkiye'ye teknoloji transferi yapın
demek başka bir şey,
TFX için teknoloji transferi yapabilirsiniz
demek başka bir şey.
TFx için teknoloji transferi yapabilirsiniz diyorlar, bu demek değil ki tüm İngiliz firmaları ve RR gelip bizimle anlaşma meraklısı olsun.
---
benim ta 2017'den beri gönlümden geçen de, gözümde işi uzatmadan bitirebilmenin tek yolu da RR; ama 2017'de değiliz artık.
resmi açıklamalara bakarsak zaten, atı alan Üsküdar'ı geçmiş olması gerekiyor, artık RR ne alaka;
ha, eğer ortada at da Üsküdar'da yoksa, o vakit RR sahneye tekrar girebilir; ama işte o zaman da atın akıbetini sormak gerek.
---
TFX için bizim İngiltereden alacağımız tek şey motor değil, bunu dün de yazdım.
herkesin kafasına direk motor gelmiş haliyle; ama en magazinsel şeylerden birisi de fırlatma koltuğu mesela, o da İngiltere malı, bu lisans izni daha ziyade o tür şeylerle ilgili gibi geliyor bana.
---
ah o 2017 ah, hatırladıkça saçımı başımı yoluyorum.
bir çok gemi bu limana gelmişti, ekonomi de bu durumda değildi.