Yukarıdaki motora bakarsanız; sol taraftaki hava giriş kanallarından sona 2 adet radyal kompresör var. Aradaki yanma odasından sonra sağ tarafta iki adet gaz türbini var. Bunlar öndeki kompresörleri sürüyorlar. Ondan sonra sağda en sonda 2 adet
güç türbini var ki, bunlar motorun herhangi bir yerini sürmüyor ve boşta. Gaz türbinin ürettiği hava ile dönen bu iki
güç türbini , işte asıl helikopterin rotorlarını çevirirler .
Bu motor bizim TS1400. Ama t700’de de bu aynı.
Rotor sürücü transmisyonu motorun önüne doğru yerleştiriliyor ise; Bu güç üretim noktasından uzaklaşılmış olunuyor demek.
Klimov motorunda bu transmisyon güç üretim noktasına konmuş.
Hatta Kore için üretilen T700GE701K motorunda da transmisyon arkada.
Bu tamamen Renault motorun önden çekişli olup, BMW’nin arkadan çekişli olduğu gibi bir şey.
Heriki sisteminde eksisi, artısı var.
T700GE701K motoru: