Ortada örneği varken aynısını yapmamak en büyük aptallıktır.
Mangusta A-129 helikopterini alıp, ortak olup, İtalyanlarla birlikte T-129 helikopterini yaptık. Bu lisans altı her hakkı (motor hariç) bize ait bir lisans altı üretimdi. Kendi kullanımımız için100 adet helikopter üretilecek, ihracat ile en az 170-180 adet helikopter potansiyeli olan bir proğramdı. Bu proğram için en az 400 adet motor gerekecekti (yedek vs). Bu kadar motorunda lisans altı üretimi Türkiye’de yapılıyordu. (Helikopterde alınan istediğimize satış iznini motorda alamamış olmamız büyük hataydı.)
Atak T-129 , bizim helikopter proğramımızın önünü açtı. T-625, t-629 ve t-929 bunun en güzel göstergesidir.
Bu örnek önümüzdeyken, RR ile MMU motor işine girmemiş olmamız en büyük hataydı. Bu, açgözlü ve rant düşkünü çevrelerin politikalarının, ülke çıkarlarına üstün tutulmasının sonucudur. Şimdi aynı kapıya geri geldiler. Olan kayıp yıllara oldu.