nagaspin99

slot deposit 1000

slot 1000

data macau

wengtoto

slot deposit 1000

wengtoto

slot deposit 1000

agenslot

slot 5000

wengtoto

slot deposit 1000

slot 1000

slot deposit 1000

slot deposit 1000

togel online

slot88

slot deposit 1000

togel 5d

pgwin138

nagaspin99

slot online

nagaspin99

toto macau

togel macau

data macau 2026

nagaspin99

rajabandot

rajabandot

slot deposit 1000

rajabandot

slot deposit 1000

slot777

slot deposit1000

paito macau

slot777

slot deposit 1000

pgwin138

slot 1000

nagaspin99

slot 1000

slot 1000

nagaspin99

slot

 

ordumuzda gormek istediginiz savas ucagi?

Başlatan seyyah, 14 Haziran 2011, 12:12:39

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

arkadaslar hava kuvvetlerinde gormek istediginiz savas ucagi hangisidir?

f-15
4 (11.1%)
f-35
18 (50%)
EF
9 (25%)
su 30,35
6 (16.7%)
mig 35
2 (5.6%)
t-50
8 (22.2%)
j-20
0 (0%)
rafale
0 (0%)
mirage
0 (0%)
j-17
0 (0%)
B-2
6 (16.7%)

Toplam Oy Verenler: 36

eklemek istedikleriniz olursa soylediginiz taktirde ekliyebilirim.
Linkback: ordumuzda gormek istediginiz savas ucagi?
  • Gösterim 22,389 
  • İstekleriniz, Önerileriniz ve Merak Ettikleriniz
  • 26 Yanıtlar


Adaletin hakim olduğu yerde silahın yeri yoktur.

∂ιzℓєяιмιη üzєяιη∂є уαşαмαктαηѕα αуαкℓαяιмιη üzєяιη∂є öℓмєуι тєя¢ιн є∂єяιм

¢нє

Kodları alınmış F-35 ve EF-2020 olabilir.(gelecekte)
Ama kesinlikle milli uçak daha iyi olacaktır.  8) 8)

peki rus ucaklarina neden soguk bakiyoruz tamam maliyet falan yeniden egitim bunlari biliyoruz ama neden bukadar soguguz?
Adaletin hakim olduğu yerde silahın yeri yoktur.

elektronik sistemleri iyi degil.
gerçi su 30 alınırda bu saatten sonra ruslar için ek bir hangar kurulması pek zor.Biz amerikan sistemini kullanıyoruz.Ruslar farklılar ama ruslardan alınacak bence en iyi şey s- serisi füzeler
dünyada en iyi uçakları kabul etmek gerek Imerika yapıyor.(Imerika :D :D)
F-22 in üstüne yok malesef.

su 30 mki hastasiyim bu ucagin bizde olsa boyle birsey hic fena olmaz ama cok zor iste yada soyle birsey soriyim turkiyede su 30 mki olabilirmi?
Adaletin hakim olduğu yerde silahın yeri yoktur.

ne fark ederki :D aynı şey gine degişen birşey olmaz.

ama bu ucagin yetenegi cok fazla yada benim cok hosuma gidiyor
Adaletin hakim olduğu yerde silahın yeri yoktur.

olabilir yetenek iyi olabilir ama onun klasmanında yetenekli uçaklar da vardır.Kısacası Türkiye'nin
ruslardan uçak alması biraz zor.Alamaz degil.Ama alması zor.Baktım f-22 fiyatına 300 m nasıl
:D
30 f-16 alıyon 3 yada 4 tane f-22 alabiliyon o paraya:D

f 22 almak su 30 mki almaktan daha zor ve hayal gozukuyor.
Adaletin hakim olduğu yerde silahın yeri yoktur.


Paylaş whatsappPaylaş facebookPaylaş linkedinPaylaş twitterPaylaş myspacePaylaş redditPaylaş diggPaylaş stumblePaylaş technoratiPaylaş delicious
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren defenceturk.com sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.Knın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.Replikacep.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim sayfamızdan bize bildirdikten en geç 3 (üç) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.
Footer menü
Hakkımızda
Bize Ulaşın
Biz Kimiz
Hizmetlerimiz