nagaspin99

slot deposit 1000

slot 1000

data macau

wengtoto

slot deposit 1000

wengtoto

slot deposit 1000

agenslot

slot 5000

wengtoto

slot deposit 1000

slot 1000

slot deposit 1000

slot deposit 1000

togel online

slot88

slot deposit 1000

togel 5d

pgwin138

nagaspin99

slot online

nagaspin99

toto macau

togel macau

data macau 2026

nagaspin99

rajabandot

rajabandot

slot deposit 1000

rajabandot

slot deposit 1000

slot777

slot deposit1000

paito macau

slot777

slot deposit 1000

pgwin138

slot 1000

nagaspin99

slot 1000

slot 1000

nagaspin99

slot

 
avatar_AVCI

KAAN 5. Nesil Savaş Uçağı Projesi

Başlatan AVCI, 15 Aralık 2010, 20:51:06

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Sizce Yerli Savaş Uçağımız Nasıl Birşey Olacak?

Tamamen özgün bir tasarım olacak. Hiçbir uçağa benzemeyecek.
100 (46.1%)
Güney Kore ile ortak olarak KFX'i millileştireceğiz.
17 (7.8%)
SAAB ile ortak stealth bir uçak geliştireceğiz.
40 (18.4%)
F-16 tecrübemizi kullanarak gelişmiş bir F-16 yapacağız.
25 (11.5%)
Projeyi rafa kaldırıp ABD'den uçak alacağız.
19 (8.8%)
Başka bir düşüncem var. Aşağıya yazıyorum.
16 (7.4%)

Toplam Oy Verenler: 217

Kaan'ın F110 ile afturburner açmadan mach 1.1 yapabileceği söyleniyor....

Tabi bunun için hangi ağırlık itki oranında olması (yakıt, mühimmat durumu) ve hangi irtifada gibi konulara değinilmiyor...
Linkback: Ynt: KAAN 5. Nesil Savaş Uçağı Projesi
Herşey kızılelma için

Alıntı yapılan: Denizci16 - Bugün, 01:26:14

Eray Güçlüer TF35000 motorunu gördüğünü söylüyor f110 motorundan boyut olarak biraz büyükmüş mühendisler kaan'a nasıl sığdırırız diye düşünüyorlarmış dk.6 da duyabilirsiniz

Bu Eray Güçlüer tam bir mutluluk kaynağı. Kendisine göre Türkiye dünyadaki en üstün silahlara sahip veya en üstün silahları geliştiriyor.

Canım gülmek istediği zaman, kendimi kötü hissettiğim zaman Cem Yılmaz, Ata Demirer gibi komedyenler ile birlikte bu beyefendiyi de ayrıca dinliyorum.
Golgi cisimciği.

Tamam specs'lerden anlamıyor ona söyleneni söylüyor olabilir yada bire bin katıp

ama bu açıklamasında gördüm diyor...

Var olan birşeyi görürsün yada görmediğin veyahut bilmediğin birşey için gözümle gördük demezsin
Herşey kızılelma için

Gördüm demesi problem değil. Asıl problem F-110'dan büyük demesi.

Bunu yapan mühendis KAAN motor yuvasına , F-110 ölçülerine uyacak şekilde tasarlıyor. Burası bir problem.

Yalnız bugün GCAP için İngiltere'nin prototiplerce EJ-200 kullanacağını dair bir haber geldi ki bu motor orjinal motordan ebat olarak daha küçük kalacaktır...

Yani bekleyelim görelim. Bozuk saat gibi bakmışsınız haber doğru çıkıverir


Paylaş whatsappPaylaş facebookPaylaş linkedinPaylaş twitterPaylaş myspacePaylaş redditPaylaş diggPaylaş stumblePaylaş technoratiPaylaş delicious
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren defenceturk.com sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.Knın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.Replikacep.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim sayfamızdan bize bildirdikten en geç 3 (üç) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.
Footer menü
Hakkımızda
Bize Ulaşın
Biz Kimiz
Hizmetlerimiz