nagaspin99

slot deposit 1000

slot 1000

data macau

wengtoto

slot deposit 1000

wengtoto

slot deposit 1000

agenslot

slot 5000

wengtoto

slot deposit 1000

slot 1000

slot deposit 1000

slot deposit 1000

togel online

slot88

slot deposit 1000

togel 5d

pgwin138

nagaspin99

slot online

nagaspin99

toto macau

togel macau

data macau 2026

nagaspin99

rajabandot

rajabandot

slot deposit 1000

rajabandot

slot deposit 1000

slot777

slot deposit1000

paito macau

pgwin138

slot 1000

nagaspin99

slot 1000

slot 1000

nagaspin99

slot

 
avatar_AVCI

ALTAY Yeni Nesil Tank Projesi

Başlatan AVCI, 07 Nisan 2010, 18:44:16

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Altay Tankı Üretimi Kime Verilmeli?

Otokar
67 (44.1%)
FNSS
28 (18.4%)
BMC
27 (17.8%)
Ordu Donatım Fabrikaları
21 (13.8%)
Farklı bir düşüncem var. Aşağıya yazıyorum.
9 (5.9%)

Toplam Oy Verenler: 152

Alıntı yapılan: lleo - 10 Ocak 2016, 13:58:17
peki namlu meselesi vardı , ihracat için sıkıntı var mı?hazır alım mı lisans altında döküm mü olacak...
Bu konuyu birkac yerde gordum ama bi sorun yok sanirim baksaniza birim fiyatlar konusulmaya baslandi. Mke nin sanki lisans alti uretimi vardi gibime geliyor yanlis aklimda kalmadiysa.
Linkback: Ynt: ALTAY Yeni Nesil Tank Projesi

ilginiz için sağolun sayın maraşlı...
Özgürlük için Pardus...

Pek sorunuza cevap olmadi ama asil ben tesekkur ederim. Su tanki tam olarak ortaya cikarsaydik. Sadece tankin degil similasyonu,yedek parcasi,egitimi belki muhimmati derken pekcok kalemden ekonomiyede girdisi olacakti. Belki Tsk nin alacagi tanklarin bir kismi bedavaya gelecetir. Hatta pek cok firma ortak veya yalniz boyle proje uretme yarisina girecektir iha da oldugu gibi...

#813
Muadil projelerden kasti neyse bilemedim ama bir tank bu denli pahalimi ?birim fiyati en fazla 6milyon dolar olur

Fiyat bence makul. Gerçekçi bir şekilde hesaplanmış. İlk üretim maliyeti, tesis kurumu felan... Normal yani.
''Başarının sırrı amaca sadakattir.''

Once otokardan fiyat istenecek. Fazla bulunursa yeniden istenecek. Daha sonra diger firmalardan fiyat istenecek diyor. Mantikli gibi ama direk yapabilir yeterlilikteki birkac firmaya verilse daha iyi olmazmi.

#816
Pakistan ve körfez ülkeleri S Arabistan Altay ile ciddi olarak ilgileniyorlar. Bu ülkelerden gözlemciler Altay'ın test atışlarına davet edilmişler.

5 prototip üretilmiş durumda ve bunların atış testleri gayet başarılı şekilde devam ediyor.

http://www.defensenews.com/story/defense/land/vehicles/2016/01/15/turkish-tank-sees-pakistani-saudi-interest/78844970/

Bir Suudi yetkiliden duysam daha inandırıcı bulurdum.
''Başarının sırrı amaca sadakattir.''

Araplar için leclerc iddiası da var



Paylaş whatsappPaylaş facebookPaylaş linkedinPaylaş twitterPaylaş myspacePaylaş redditPaylaş diggPaylaş stumblePaylaş technoratiPaylaş delicious
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren defenceturk.com sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.Knın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.Replikacep.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim sayfamızdan bize bildirdikten en geç 3 (üç) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.
Footer menü
Hakkımızda
Bize Ulaşın
Biz Kimiz
Hizmetlerimiz