slot88

slot deposit 1000

slot 1000

slot

data macau

wengtoto

slot deposit 1000

wengtoto

slot deposit 1000

agenslot

slot 5000

wengtoto

wengtoto

slot deposit 1000

slot 1000

slot deposit 1000

slot deposit 1000

slot deposit 1000

togel online

slot88

slot resmi

keluaran macau

slot1000

slot deposit 1000

togel 5d

bandar online

pgwin138

TOGEL MACAU

rajabandot

toto macau

totoslot

macau 4d

toto 5d

nagaspin99

slot online

nagaspin99

toto macau

togel macau

nagaspin99

nagaspin99

data macau 2026

toto macau 4d

nagaspin99

nagaspin99

slot gacor

rajabandot

rajabandot

pgwin138

slot deposit 1000

data macau 2026

toto macau

slot deposit 5000

data macau 2026

rajabandot

nagaspin99

nagaspin99

nagaspin99

data macau 2026

data macau 2026

data macau 2026

data macau 2026

data macau

data macau

data macau 2026

data macau 2026

slot deposit 1000

nagaspin99

slot deposit 1000

nagaspin99

rajabandot

slot 1000

slot deposit 1000

slot

 

Çin askeri süper güç olma yolunda

Başlatan Falcon, 05 Mart 2011, 17:46:40

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Alıntı yapılan: ugurkarakaya25 - 03 Nisan 2020, 13:17:14
Alıntı yapılan: SKYWOLF - 03 Nisan 2020, 11:46:53
Kimse zorla üs kullanamaz doğru. Zaten zorla değil gönüllü olarak verirler. Sadece üs kullandırmakla kalmaz, tüm silahlı kuvvetlerini Çin'e karşı kullanırlar. G.Kore, Tayvan, Japonya  vs gibi ABD'nin müttefiki olan ülkeler, Bu savaşta ABD kaybederse Çin ile baş başa kalacaklarını iyi bildikleri için ABD'nin galip gelmesi için ellerinden gelen her şeyi yaparlar.

F35 ve F-22 avantajı yanında bir de B-2'ler var. Çok stratejik aletler...

hindistan ve çin ile sorun yaşayan diğer ülkeler de bu gruba dahil olur mu?

O bölgede sırtını ABD'ye dayamış olan her ülke Çin'e karşı bir ABD saldırısına dahil olur.
Linkback: Ynt: Çin askeri süper güç olma yolunda
ADALETİN OLMADIĞI YERDE NE SAYGI KALIR, NE DE DÜZEN! ADALETİN OLMADIĞI YER YIKILMAYA MAHKUMDUR! DÜRÜSTLÜK BENİM KARAKTERİMDİR! BEN ŞEREFİM İÇİN YAŞAR, ŞEREFİM İÇİN ÖLÜRÜM. MUHTAÇ OLDUĞUM KUDRET DAMARLARIMDAKİ ASİL KANDA MEVCUTTUR.
SKYWOLF...DefenceTurk.com

Birde cokmu unuttugunuz uygur Türkleri var

Bagimsizlik icin Türkiyede savasa dahin olur hükümet chp olur ise

savasa dahin olmaz  uygur Türklerinde atom bombasi sart  cinin iclerine kadar girerler

Çin, Amerika çökmedikçe süper güç olmayı unutsun. Çinin teknolojisi 10 yıl geride ve kalmaya devam edecek.
Ayakta ölmek,diz üstü yaşamaktan daha iyidir.


Alıntı yapılan: SKYWOLF - 03 Nisan 2020, 11:46:53
Kimse zorla üs kullanamaz doğru. Zaten zorla değil gönüllü olarak verirler. Sadece üs kullandırmakla kalmaz, tüm silahlı kuvvetlerini Çin'e karşı kullanırlar. G.Kore, Tayvan, Japonya  vs gibi ABD'nin müttefiki olan ülkeler, Bu savaşta ABD kaybederse Çin ile baş başa kalacaklarını iyi bildikleri için ABD'nin galip gelmesi için ellerinden gelen her şeyi yaparlar.

F35 ve F-22 avantajı yanında bir de B-2'ler var. Çok stratejik aletler...
B-21 raider da 100+ üzeri üretilecek bu sayıda çinin altyapısını çökertmek için gayet yeterli
IRK, DİN, DİL, MEZHEP ÖNEMLİ DEĞİLDİR ÖNEMLİ OLAN BU ÜLKE İÇİN YAPTIKLARINDIR

B-2 varken neden B-21 üretme ihtiyacı duydular? B-21 daha mı ucuza malolacak acaba?

Alıntı yapılan: serkan1976 - 04 Nisan 2020, 21:01:08
B-2 varken neden B-21 üretme ihtiyacı duydular? B-21 daha mı ucuza malolacak acaba?
B-2 sayısı az ve evet B-21 daha ucuza gelicek
IRK, DİN, DİL, MEZHEP ÖNEMLİ DEĞİLDİR ÖNEMLİ OLAN BU ÜLKE İÇİN YAPTIKLARINDIR

Çin pasifik bölgesinde şu an için lider konumunda. Ama G.Kore ve Japonya ile kafa kafaya gidiyorlar. İlerde Asya-Pasifikte bir savaş olacaktır ki Amerika akıllıysa Çinin topraklarında savaşmaz. Sonuç olarak böyle bir savaşta kazanan kimse olmaz.
Ayakta ölmek,diz üstü yaşamaktan daha iyidir.

#38
Alıntı yapılan: Commander - 05 Nisan 2020, 17:37:45
Çin pasifik bölgesinde şu an için lider konumunda. Ama G.Kore ve Japonya ile kafa kafaya gidiyorlar. İlerde Asya-Pasifikte bir savaş olacaktır ki Amerika akıllıysa Çinin topraklarında savaşmaz. Sonuç olarak böyle bir savaşta kazanan kimse olmaz.
Hocam, ırak harbinden sonra ABD 'de çok güçlü bir savaş karşıtı kitle oluştu. Hatırlarsınız Obama siyahi olmasına rağmen  Irak ve Afganistan dan çekilme vaadi üzerine iktidar oldu. Amerikan halkının asker kaybına tahammülü yok. Çok değil 100'ler civarında kayıplar iktidar dahi değiştirir. Pentagon hiç bir çoğrafyada kara harekâtı yapacağını sanmıyorum. Ilk önce düşman ülkenin bütün altyapısını çökertir. Ardından özel kuvvetler komutasında Proxy örgütler ile ülke içinde nüfuz alanı oluşturuyor. Bunun içinde öyle büyük kara birliklerine ihtiyaç yok. Bence önemli konu Çin bu proxy örgütlenmesine ne kadar uygun. Devlet sistemi çöktüğünde mutlaka maşa örgütler bulacaktır. Ülke belki 8-10 parçaya bölünecek.

Hangi ulke 8-10 parcaya bölünüyor?
''Başarının sırrı amaca sadakattir.''


Paylaş whatsappPaylaş facebookPaylaş linkedinPaylaş twitterPaylaş myspacePaylaş redditPaylaş diggPaylaş stumblePaylaş technoratiPaylaş delicious
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren defenceturk.com sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.Knın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.Replikacep.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim sayfamızdan bize bildirdikten en geç 3 (üç) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.
Footer menü
Hakkımızda
Bize Ulaşın
Biz Kimiz
Hizmetlerimiz