Gönderen Konu: HÜRJET  (Okunma sayısı 21036 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Raptor44

  • İnsanlar yaptıklarıyla yargılanır
  • Özel Üye
  • DefenceTurk
  • *****
  • İleti: 774
  • -93
  • DefenceTurk.com
Ynt: HÜRJET
« Yanıtla #10 : 19 Şubat 2018, 07:55:30 »
Oooo avcı hoşgeldin bayadır ortalarda yoktun
IRK, DİN, DİL, MEZHEP ÖNEMLİ DEĞİLDİR ÖNEMLİ OLAN BU ÜLKE İÇİN YAPTIKLARINDIR

Çevrimdışı BlackHawk89

  • DefenceTurk
  • *
  • İleti: 424
  • -8
  • DefenceTurk.com
Ynt: HÜRJET
« Yanıtla #11 : 19 Şubat 2018, 08:16:15 »
Bi alttaki mavili çok çirkin yav. Bak gene kanat tasarımını yapamamışlar. Yav kimse demiyormu bu nasıl uçacak diye.

Çevrimdışı serkan

  • Özel Üye
  • DefenceTurk
  • *****
  • İleti: 1176
  • -77
  • DefenceTurk.com
Ynt: HÜRJET
« Yanıtla #12 : 19 Şubat 2018, 16:24:34 »
Bir uçağın kanadını beğenmeyeni de ilk defa görüyorum. Her cm2 si mühendislik olan bir kısma olmamış demek çok saçma. Uçak demek kanat demek o kısmı mühendise bırakmak gerek güzeli çirkini olurmu kanadınb

Çevrimdışı Destroyed

  • DefenceTurk
  • *
  • İleti: 121
  • 17
Ynt: HÜRJET
« Yanıtla #13 : 19 Şubat 2018, 17:14:02 »
Bu sadece modelleme. Sağı solu orantısız olabilir aynen Tf-x'te  kanadın kokpit camı kadar olduğu gibi :)

Çevrimdışı serkan

  • Özel Üye
  • DefenceTurk
  • *****
  • İleti: 1176
  • -77
  • DefenceTurk.com
Ynt: HÜRJET
« Yanıtla #14 : 19 Şubat 2018, 18:00:39 »
Yani kanadı yanlış yapmaları mümkün değil onu demek istedim meraklanmaya gerek yok.

Çevrimdışı Nutuk

  • Özel Üye
  • DefenceTurk
  • *****
  • İleti: 922
  • -9
Ynt: HÜRJET
« Yanıtla #15 : 19 Şubat 2018, 18:02:50 »


Bizimkilerin (askeriye) acaba hayal gucu problemi mi var?  TAI sorduysa ne istiyorsunuz diye F16 tarifi vermisler, ha tam aynisi olmasin diye cift motor oluversin  ;D me demisler acaba.

Tanka bakiyorsun Leopard tarifi, ucaga bakiyoruz F16 tarifi.   ::) burada bir sorun var

Çevrimdışı BlackHawk89

  • DefenceTurk
  • *
  • İleti: 424
  • -8
  • DefenceTurk.com
Ynt: HÜRJET
« Yanıtla #16 : 19 Şubat 2018, 18:14:12 »


Bizimkilerin (askeriye) acaba hayal gucu problemi mi var?  TAI sorduysa ne istiyorsunuz diye F16 tarifi vermisler, ha tam aynisi olmasin diye cift motor oluversin  ;D me demisler acaba.

Tanka bakiyorsun Leopard tarifi, ucaga bakiyoruz F16 tarifi.   ::) burada bir sorun var
İster belirlede de sıkıntı varsa, oooo.


@Destroyed
TFX'ilk tasarımındaki kanatlar gayet normaldi. Ama son çıkankinde resmen f16 kanadını takıp geçmişler. Arka kanatçıklar felaket zaten.

İlk Tasarım,


En son ki tasarım,


Çevrimdışı AVCI

  • Genel Yetkili
  • DefenceTurk
  • *****
  • İleti: 3194
  • 34
Ynt: HÜRJET
« Yanıtla #17 : 20 Şubat 2018, 16:37:10 »
Sen karıştırmışsın biraz.Bu TFX değil onunla uçacak pilotların eğitileceği TX,jet yani eğitim uçağı.

Çevrimdışı BlackHawk89

  • DefenceTurk
  • *
  • İleti: 424
  • -8
  • DefenceTurk.com
Ynt: HÜRJET
« Yanıtla #18 : 20 Şubat 2018, 19:19:40 »
Sen karıştırmışsın biraz.Bu TFX değil onunla uçacak pilotların eğitileceği TX,jet yani eğitim uçağı.

Yok biliyorum hocam. Sadece bizimkilerin kanat tasarımlarından şikayetçiyim. Bir tuhaf çiziyorlar. Uyumsuz görünüyor.

Çevrimdışı serkan

  • Özel Üye
  • DefenceTurk
  • *****
  • İleti: 1176
  • -77
  • DefenceTurk.com
Ynt: HÜRJET
« Yanıtla #19 : 20 Şubat 2018, 19:22:14 »
Sen karıştırmışsın biraz.Bu TFX değil onunla uçacak pilotların eğitileceği TX,jet yani eğitim uçağı.

Yok biliyorum hocam. Sadece bizimkilerin kanat tasarımlarından şikayetçiyim. Bir tuhaf çiziyorlar. Uyumsuz görünüyor.

Biliyorum deme karıştırdın işte