Gönderen Konu: LCA TEJAS  (Okunma sayısı 9461 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı SKYWOLF

  • SKYWOLF
  • Genel Yetkili
  • DefenceTurk
  • *****
  • İleti: 44295
  • 612
Ynt: LCA TEJAS
« Yanıtla #30 : 15 Şubat 2023, 14:50:58 »
Onların da yerli motor çalışmaları var ama verim alamadılar.
ADALETİN OLMADIĞI YERDE NE SAYGI KALIR, NE DE DÜZEN! ADALETİN OLMADIĞI YER YIKILMAYA MAHKUMDUR! DÜRÜSTLÜK BENİM KARAKTERİMDİR! BEN ŞEREFİM İÇİN YAŞAR, ŞEREFİM İÇİN ÖLÜRÜM. MUHTAÇ OLDUĞUM KUDRET DAMARLARIMDAKİ ASİL KANDA MEVCUTTUR.
SKYWOLF...DefenceTurk.com

Çevrimdışı serkan1976

  • 2022 Yılın Üyesi
  • DefenceTurk
  • *****
  • İleti: 7659
  • 454
  • DefenceTurk.com
Ynt: LCA TEJAS
« Yanıtla #31 : 15 Şubat 2023, 16:37:13 »
Onların da yerli motor çalışmaları var ama verim alamadılar.

Arda Mevlutoglu:Tejas için geliştirilen ancak yeterli performansa ve teknolojik yetkinliğe bir türlü ulaşamayan Hindistan'ın milli turbofan motoru Kaveri'nin,Tejas Mk.2'de de AMCA orta sınıf yeni nesil uçak projesinde de kullanılmayacağı açıklanmış:


Snecma ile Rafale motoru olan M88'i Tejas'a monte etmek istedikleri konuşuluyordu bir ara....


1-) GE F404 (Tejas Mk1/1A) : Uzunluk : 390cm; Çap : 89cm, Ağırlık: 1035kg; Hacim : 2.43m³
2-) GE F414 (Tejas Mk2 olarak planlanmıştır) : Uzunluk : 390cm; Çap : 89cm, Ağırlık: 1110kg; Hacim : 2.43m³; Hava kütle akışı: 77,1 kg/s
3-) M88 : Uzunluk : 353,8 cm; Çap : 69,6cm, Ağırlık : 897kg Hacim : 1,35m³; Hava kütle akışı: 65 kg/s
« Son Düzenleme: 15 Şubat 2023, 16:39:54 Gönderen: serkan1976 »