Gönderen Konu: Sohbet...  (Okunma sayısı 123291 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Mermi

  • DefenceTurk
  • *
  • İleti: 938
  • 23
  • DefenceTurk.com
Ynt: Sohbet...
« Yanıtla #860 : 12 Ekim 2019, 10:27:38 »
Silinebilir.
« Son Düzenleme: 12 Ekim 2019, 10:28:23 Gönderen: Mermi »

Çevrimdışı Mermi

  • DefenceTurk
  • *
  • İleti: 938
  • 23
  • DefenceTurk.com
Ynt: Sohbet...
« Yanıtla #861 : 12 Ekim 2019, 10:28:40 »
Şu Abdullah Çiftçiye acayip kıl oluyorum. Fransa ilerde Rusyadan S-400 alacak diyen bir adam. Ve bunu 350 bin insan takip ediyor. Sürekli komplo teorileri üretiyor. 2 gün önce Rusya ve ABD, BM 'de kınama yapmadı. Bu gündeme düştü  2 saat sonra diyor ki öyle zannediyorum ki Rusya ve ABD, BM de birleşir diyor. Adamlarda hocam nasıl olur filan diye soru soruyor. Buna öyle tahmin ediyorum vs sonra komplo teorilerini sıralıyor. Lan salak herif 2 saat önce zaten gündeme düştü haber. Oradan öğrenilmiş sonra habercilerin de haberi olmadığını anlayınca haberxileri ..... yapmaya çalışıyor.  Tamamen yarım bilgili bir adam. Sürekli birşeyler sallıyor. Milletinde hoşuna gidiyor farklı şeyler konuşması.
« Son Düzenleme: 12 Ekim 2019, 10:40:56 Gönderen: Mermi »

Çevrimdışı Tong Yabgu

  • Avrasya Göçebesi
  • Özel Üye
  • DefenceTurk
  • *****
  • İleti: 844
  • 153
  • DefenceTurk.com
Ynt: Sohbet...
« Yanıtla #862 : 12 Ekim 2019, 10:53:16 »
Al bak bakalım Trump sadece elektronik ürünlere koydugu vergiyi %25ten 30a çıkarmakla tehdit etmişti. Çin sırf vergi %30a çıkmasın diye Amerikadan yıllık 40-50 milyar dolarlık tarım ürünü almayı kabul etmiş. Ağlıyor dediğim nokta burası.Yarın %30la başka birşey almaya zorlayacak Çin'i... Bir tehditle yıllık 50 milyar dolar girecek Amerikanın cebine , işte bu Amerikanın gücü...

https://www.dunya.com/dunya/abd-cine-gumruk-tarifesi-artisini-askiya-aldi-haberi-455161
KÖPEK GİBİ ÇALIŞIP KRAL GİBİ YAŞAMAYA ÇALIŞAN....AZ ASABİ... ÇOKTAN FAZLA ATATÜRKÇÜ...

Çevrimdışı UYVAR

  • Özel Üye
  • DefenceTurk
  • *****
  • İleti: 1989
  • -118
Ynt: Sohbet...
« Yanıtla #863 : 12 Ekim 2019, 10:59:04 »
Hocam sen hic 1.5 milyar insan besledin mi? Sadece soruyorum.

Bu tarim urununu baska kimden alabilirdi Çin? Senenin 6 ayi donmus topraklarinda tarim yapilamayan Rusya'dan mi? Ki o da tahili Ukrayna'dan aliyor. Acindan ölen Kuzey Kore'den mi? Volkanik bir ülke olan japonya'dan mi?

Abd'den baska Kanada ve Brezilya var. Lojistik olarak en yakin ulkeden almis. Alan memnun satan memnun. Ne gucu yahu?!
''Başarının sırrı amaca sadakattir.''

Çevrimdışı Tong Yabgu

  • Avrasya Göçebesi
  • Özel Üye
  • DefenceTurk
  • *****
  • İleti: 844
  • 153
  • DefenceTurk.com
Ynt: Sohbet...
« Yanıtla #864 : 12 Ekim 2019, 11:13:30 »
Hocam sen hic 1.5 milyar insan besledin mi? Sadece soruyorum.

Bu tarim urununu baska kimden alabilirdi Çin? Senenin 6 ayi donmus topraklarinda tarim yapilamayan Rusya'dan mi? Ki o da tahili Ukrayna'dan aliyor. Acindan ölen Kuzey Kore'den mi? Volkanik bir ülke olan japonya'dan mi?

Abd'den baska Kanada ve Brezilya var. Lojistik olarak en yakin ulkeden almis. Alan memnun satan memnun. Ne gucu yahu?!
Almakla , almaya zorlanmak arasındaki farkı bilecek yaştayım. Çinin tarım ürününe ihtiyacı oldugunu bende biliyorum lakin senin algıda sorun yaşadıgın yer zaten Çin bunu Amerikadan karşılıyordu bu 50 milyar dolarlık paket tehdit paketi. Eskiden aldıgı tarım ürünlerinin üzerine +50 milyar dolar daha koymuş oldu. Ayrıca Çin zaten tarım alanında önemli bir ülke. rusyayı küçümsemişsin ama Rusyada da ciddi bir tarım alanı vardır. Keza Hindistan. Çin 50 milyar dolarlık tarım ürünü hadi gidip bugday alalım diye vermiyor. Mecbur bırakılıyor. Rsyadan , Hindistandan alacagı ürünü Amerikadan alacak. Konu bu. Neden anlamakta bu kadar zorlanıyorsun arkadaşım. Neyin kasveti buhranı bu.
« Son Düzenleme: 12 Ekim 2019, 11:14:44 Gönderen: DonnieBrasco »
KÖPEK GİBİ ÇALIŞIP KRAL GİBİ YAŞAMAYA ÇALIŞAN....AZ ASABİ... ÇOKTAN FAZLA ATATÜRKÇÜ...

Çevrimdışı UYVAR

  • Özel Üye
  • DefenceTurk
  • *****
  • İleti: 1989
  • -118
Ynt: Sohbet...
« Yanıtla #865 : 12 Ekim 2019, 11:40:49 »
Hocam sen hic 1.5 milyar insan besledin mi? Sadece soruyorum.

Bu tarim urununu baska kimden alabilirdi Çin? Senenin 6 ayi donmus topraklarinda tarim yapilamayan Rusya'dan mi? Ki o da tahili Ukrayna'dan aliyor. Acindan ölen Kuzey Kore'den mi? Volkanik bir ülke olan japonya'dan mi?

Abd'den baska Kanada ve Brezilya var. Lojistik olarak en yakin ulkeden almis. Alan memnun satan memnun. Ne gucu yahu?!
Almakla , almaya zorlanmak arasındaki farkı bilecek yaştayım. Çinin tarım ürününe ihtiyacı oldugunu bende biliyorum lakin senin algıda sorun yaşadıgın yer zaten Çin bunu Amerikadan karşılıyordu bu 50 milyar dolarlık paket tehdit paketi. Eskiden aldıgı tarım ürünlerinin üzerine +50 milyar dolar daha koymuş oldu. Ayrıca Çin zaten tarım alanında önemli bir ülke. rusyayı küçümsemişsin ama Rusyada da ciddi bir tarım alanı vardır. Keza Hindistan. Çin 50 milyar dolarlık tarım ürünü hadi gidip bugday alalım diye vermiyor. Mecbur bırakılıyor. Rsyadan , Hindistandan alacagı ürünü Amerikadan alacak. Konu bu. Neden anlamakta bu kadar zorlanıyorsun arkadaşım. Neyin kasveti buhranı bu.

Uydurma!

Hindistan kendi beslemesi gereken 1.3 milyar karakapcuku dusunsun!

Rusya yari batili yasam duzeyindeki 140 milyonu beslemekte zorlaniyor.

Madem Rusya'daki tarim alanlari yeterli neden rus tarim sirketleri ukrayna'da ekim yapiyor?

Hocam tekrar ediyorum. Sen ekonomiden anlamiyorsun. Çin hem kendi halkini besliyor, hem de abd'deki pazarini koruyor. Ne yani ikisini de yapmasin mi inatci keci gibi?
''Başarının sırrı amaca sadakattir.''

Çevrimdışı カメせ

  • DefenceTurk
  • *
  • İleti: 2041
  • 39
  • DefenceTurk.com
Ynt: Sohbet...
« Yanıtla #866 : 13 Ekim 2019, 19:06:16 »
Alıntı
Çin’in savaş ‘UFO’su 2020’de ilk uçuşunu yapacak.




https://sptnkne.ws/AbbH
« Son Düzenleme: 18 Ekim 2019, 12:56:38 Gönderen: カメせ »

Çevrimdışı Tigerfish

  • DefenceTurk
  • *
  • İleti: 1233
  • 113
Ynt: Sohbet...
« Yanıtla #867 : 13 Ekim 2019, 19:37:40 »
Hayırdır. Aynı senede Ping Pong 51’ e bir UFO mu düşmüş kopyacılara?

Çevrimdışı göktürk77

  • DefenceTurk
  • *
  • İleti: 25
  • 1
  • DefenceTurk.com
Ynt: Sohbet...
« Yanıtla #868 : 13 Ekim 2019, 20:04:50 »
Şu Abdullah Çiftçiye acayip kıl oluyorum. Fransa ilerde Rusyadan S-400 alacak diyen bir adam. Ve bunu 350 bin insan takip ediyor. Sürekli komplo teorileri üretiyor. 2 gün önce Rusya ve ABD, BM 'de kınama yapmadı. Bu gündeme düştü  2 saat sonra diyor ki öyle zannediyorum ki Rusya ve ABD, BM de birleşir diyor. Adamlarda hocam nasıl olur filan diye soru soruyor. Buna öyle tahmin ediyorum vs sonra komplo teorilerini sıralıyor. Lan salak herif 2 saat önce zaten gündeme düştü haber. Oradan öğrenilmiş sonra habercilerin de haberi olmadığını anlayınca haberxileri ..... yapmaya çalışıyor.  Tamamen yarım bilgili bir adam. Sürekli birşeyler sallıyor. Milletinde hoşuna gidiyor farklı şeyler konuşması.
 
Al benden de o kadar adam o kadar desteksiz atış yapıyorki akıl alır gibi degil falkland savaşında japonlarla almanları savaştıran adamdan bahdeiyoruz zır cahil bir adam

Çevrimdışı serkan

  • YASAKLI
  • DefenceTurk
  • *
  • İleti: 1282
  • -115
  • DefenceTurk.com
Ynt: Sohbet...
« Yanıtla #869 : 17 Ekim 2019, 12:34:24 »
-120 den -43 e yükseldim kısa sürede. Ne çok sevenim olduğu eksi oy verme tuşu kaldırılınca ortaya çıktı. Çok yakında artıya geçerim böyle giderse

En azından yılın adamı olmak için çakma hesap açıp tıklamıyorum kendimi.

DEFENCETURK.COM ÜYELİK SÖZLEŞMESİ VE KURALLARI

9 - Üyelerin farklı kullanıcı isimleriyle farklı kişilermiş gibi görüş belirtmesi etik olarak uygun olmadığı için hoş karşılanmamaktadır. Böyle bir durumla karşılaşıldığında üyenin ilk üyeliği dışındaki hesapları dondurulur. Üyeye gerek görülürse ceza verilebilir.


Serkan,
Forum kurallarına aykırı olarak farklı bir hesap ile her gün aralıklarla beğeni puanını artırıyorsun. Diğer hesabın engellendi! Beğeni puanın da eski haline getirildi ve sen de bu sahtekarlık yüzünden bir hafta süreyle uzaklaştırıldın.

Eğer bir daha kural ihlali yaparsan süresiz uzaklaştırılacaksın!


Kesinlikle fake üyelikle kendime oy vermedim iftira atmayın bana verilen oyları iade edin haramdır bu haksızlık. Bana oy veren sahte üyeleri listeleyin forumdan atın bende öğreneyim öyle uyduruktan iftira atmayın herkes bana bu sahtekarlık ithamını soruyor forum dışında bile beni haksız yere rezil ettiniz camiaya. İkna edici açıklama bekliyorum zannederek insana böyle sahtekarlıkla suçlayamazsınız. Foruma küstüm. Bu mevzuda bana emin olmadan iftira atanlar ve kumpas kuranlar varsa özür dilemezse kanser olsun yalan atıyorsam ben olayım
« Son Düzenleme: 17 Ekim 2019, 12:43:00 Gönderen: serkan »
beğen