Gönderen Konu: F4-E'ler Şimdi Daha Güçlü  (Okunma sayısı 5820 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Alpars

  • DefenceTurk
  • *
  • İleti: 532
  • 16
  • DefenceTurk.com
Ynt: F4-E'ler Şimdi Daha Güçlü
« Yanıtla #10 : 09 Mayıs 2020, 04:28:56 »
Akıncı siha nın devreye girmesi ile beraber f4 e 2020 lerde devreden çıkarılmalı. Hem uçuş emniyeti, hem uçuş masrafı hemde görev kabiliyeti olarak f4 lere gerek kalmayacak.

Akıncı Siha ların f4 den tek eksiği hız olacak. Öyle bir durumda da f16 lar devreye girer.

Çevrimdışı BATTLESTAR

  • 2018 ve 2019 Yılın Üyesi
  • DefenceTurk
  • *****
  • İleti: 2458
  • 267
  • DefenceTurk.com
Ynt: F4-E'ler Şimdi Daha Güçlü
« Yanıtla #11 : 09 Mayıs 2020, 08:52:36 »
F-4 ve akıncı farkları ;
1-Hız
2- Irtifa
3- Taşıma kapasitesi
4- Gps desteksiz menzil
5- Manevra kabiliyeti
6- tırmanma oranı
Vs.vs.
Savaş Var Denildiğinde Biz;


Çevrimdışı merzifonlu

  • Özel Üye
  • DefenceTurk
  • *****
  • İleti: 473
  • 10
  • DefenceTurk.com
Ynt: F4-E'ler Şimdi Daha Güçlü
« Yanıtla #12 : 09 Mayıs 2020, 10:11:24 »
F-4 ve akıncı farkları ;
1-Hız
2- Irtifa
3- Taşıma kapasitesi
4- Gps desteksiz menzil
5- Manevra kabiliyeti
6- tırmanma oranı
Vs.vs.

Çok daha önemlisi: Hürjet ve MMU için testbed olması. O uçaklar MMU devreye girene kadar uçurulmalıdır.

Çevrimdışı serkan1976

  • DefenceTurk
  • *
  • İleti: 1973
  • 160
  • DefenceTurk.com
Ynt: F4-E'ler Şimdi Daha Güçlü
« Yanıtla #13 : 09 Mayıs 2020, 11:17:41 »
Şu anda bu görevleri yapacak  , 2030'a kadar dayanma kapasitesine sahip kaç F-4'ümüz var?

Çevrimdışı Yasar

  • DefenceTurk
  • *
  • İleti: 1010
  • 95
  • DefenceTurk.com
Ynt: F4-E'ler Şimdi Daha Güçlü
« Yanıtla #14 : 09 Mayıs 2020, 13:23:00 »
Dikkatli bakıldığında f15 ler’in eski modeli olan bir uçaktır f4. İlk uçuşunu 1958’de yapmış! Çift motorlu, neredeyse 10 ton faydalı yük taşıma kapasiteli max hız olarak elimizdeki en hızlı(mach 2.23), irtifa olarak elimizdeki en yüksek irtifada uçan uçaktır(60000ft). Tam bir yük katırı yani.
Ama metal yorgunluğunun üzerine teknoloji yorgunluğunu da eklersek bize daha ne kadar hizmet verebilir? Pilot hayatını tehlikeye atmaya değermi? Emniyetle , uçabildiği yere kadar uçmasına ben de taraftarım. Bilhassa “stand-off” mühimmatları atmak için ideal bir platform.