Milli AESA uçak üstü radar projesi

Başlatan AVCI, 19 Mart 2014, 20:28:39

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

#400
Alıntı yapılan: mehmet05 - 07 Haziran 2025, 20:23:56Asıl problem o 200Bg gücü elektriğe çevirecek jeneratörün uçak içinde çok büyük bir yer kaplamaması. Örneğin Kaan 125 Bg jeneratörün her biri için istenilen hacim 3-4 litre gibi. Bunu becerebilmek işin zorluğu. Uçağın içinde her bir hacim kıymetli.

+1. Tek sorun hacim de değil üstelik. İsterlere bakınca, işin ne kadar zor olduğu daha iyi anlaşılıyor.

Bakalım hep beraber: 1- Az hacim kaplayacak, 2- Çok hafif olacak, 3- Pek ısınmayacak, 4- Her koşulda sigma 6+ güven düzeyinde ve sürekli enerji sağlayacak, 5- +10G ve -4G Seviyelerindeki ivmelenmeler onun için sorun olmayacak.

Motor kadar olmasa bile ciddi ölçüde mühendislik çalışması istiyor. Mesajı Paylaş

#401
Alıntı yapılan: mavi1991 - 07 Haziran 2025, 19:52:52Bu adam hep kendi ile çelişiyor, aesa radar için motor gücü önemli diyor birde çift motorlu uçakları övenlere de cahil diyor bu adamın nazarında hep geri zekalı örgütlü cahilleriz...... ;D  ;D  ;D

Aslında biyerde itiraf ediyor çift motorlu uçak demek büyük hacim büyük radar şeklinde..

Yani kendisiyle çelişen kısmı kendi söylüyor aslında...

Birde sorun onun gibi düşünmeyen herkez cahil,gerizakalı😳 Mesajı Paylaş


Paylaş whatsappPaylaş facebookPaylaş linkedinPaylaş twitterPaylaş myspacePaylaş redditPaylaş diggPaylaş stumblePaylaş technoratiPaylaş delicious
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Replikacep.com sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.Knın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.Replikacep.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim sayfamızdan bize bildirdikten en geç 3 (üç) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.
Footer menü
Hakkımızda
Bize Ulaşın
Biz Kimiz
Hizmetlerimiz