Gönderen Konu: Cumhurbaşkanı Açıklamaları  (Okunma sayısı 2988 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Partikül

  • 2017 Yılın Üyesi
  • DefenceTurk
  • *****
  • İleti: 1312
  • 155
  • DefenceTurk.com
Ynt: Cumhurbaşkanı Açıklamaları
« Yanıtla #50 : 20 Ağustos 2020, 15:32:47 »
Bir örnek daha vereyim... yahu bunlar gittiler, İstanbul için hayati önemdeki en stratejik tesislerinden olan Atatürk Hava alanı pistinin tam ortasına hastane yaptılar ya..(!) Düşünebiliyor musun! Dünya tarihinde görülmüş değildir. Zaman zaman hava alanının arkasından, yani Florya tarafından geçerken görüyorum. İnsanın içi acıyor ya... nasıl kıydın arkadaş! Sizin vicdanınız, irfanınız, ahlakınız yok mu? Milyar dolarlık devlet malına nasıl kıydınız?


Çevrimdışı ugurkarakaya25

  • DefenceTurk
  • *
  • İleti: 152
  • 5
  • DefenceTurk.com
Ynt: Cumhurbaşkanı Açıklamaları
« Yanıtla #51 : 20 Ağustos 2020, 15:51:39 »
milyar dolar derken?

Çevrimdışı Partikül

  • 2017 Yılın Üyesi
  • DefenceTurk
  • *****
  • İleti: 1312
  • 155
  • DefenceTurk.com
Ynt: Cumhurbaşkanı Açıklamaları
« Yanıtla #52 : 20 Ağustos 2020, 16:10:00 »
milyar dolar derken?

Bugün bir hava alanı yapmış olsan, kaç milyar dolara yaparsın? Aklıma geldikçe geliyor. Yahu 15 Temmuz darbe girişimden sonra bunlar gittiler; 4. Ana Jet Üssünü (Akıncı-Mürted) Millet Bahçesi yapmaya kalktılar! Ana Jet üssünün ne suçu var kardeşim? Fetöcüleri devletin içine sen doldurmadın mı? Yapacaksan kendini millet bahçesi yap! Allah' tan aklı-selim galip geldi de 4. Ana Jet Üssü millet bahçesi olmaktan kurtuldu.

Zamanında bir TV programında dinlemiştim -zannediyorum Erdoğan Karakuş paşa olsa gerek-  '' bu millet bahçesi sevdasından vazgeçin. Akıncı üssünü bugün sıfırdan yapmış olsanız; işin içinden 100 Milyar dolara çıkamazsınız demişti. 

İstanbul Havalanı örneğini verelim; 35 Milyar dolara mal olacağı söyleniyor. Kaldı ki 4. ana jet üssü Askeri üstür. Maliyetini 2' yle, 3' le , 5' le çarp... adamların o kadar gözü dönmüş yani. Devlet malı demiyor.

Hünkar ne demiş;

Ne arasan kendinde ara; Kabe' de, Mekke' de, Hac' da değildir.

Suçu kendinde arasana..! Hava alanının ne suçu var kardeşim?

Çevrimdışı ugurkarakaya25

  • DefenceTurk
  • *
  • İleti: 152
  • 5
  • DefenceTurk.com
Ynt: Cumhurbaşkanı Açıklamaları
« Yanıtla #53 : 20 Ağustos 2020, 18:09:58 »
Sayın Partikül;

arsa değerinden bağımsız olarak kullanacağız betonun birim fiyatı ve dolgu malzemesinin fiyatı bellidir. astronomik bir fiyat çıkmaz. ama oraya hastane yapılacağına mevcut tesislerin hastaneye dönüştürülmesi bence daha uygun olurdu.

Çevrimdışı Alpars

  • DefenceTurk
  • *
  • İleti: 526
  • 16
  • DefenceTurk.com
Ynt: Cumhurbaşkanı Açıklamaları
« Yanıtla #54 : 20 Ağustos 2020, 18:34:54 »
Keşke önce Suriyenin kuzeyinde ki kaynaklardan harcamalarımız kadar yararlansaydık. Sonra kendi kaynaklarımızı tüketseydik.

İnşAllah hem petrol hemde doğal gazdır. Çünkü petrol fiyatları zaten dibe vurdu.  10 yıla elektrikli araçlar nedeniyle zaten petrole pek ihtiyaç kalmayacak. Doğal gaz olursa hiç değilse hem arabada yakar hemde ısınırız.

Çevrimdışı Alpars

  • DefenceTurk
  • *
  • İleti: 526
  • 16
  • DefenceTurk.com
Ynt: Cumhurbaşkanı Açıklamaları
« Yanıtla #55 : 20 Ağustos 2020, 18:42:58 »
Ayrıca dereyi görmeden paçayı sıvamayalım derim ben. Elde edilecek kaynağın ne şekilde tahsis olunacağı açıklanmazsa, bize yani vatandaşa 3 ün 1 i düşebilir.

Ülkemizde çok örnek oluştu yıllarca, işde en son işsizlik fonu. Çoook daha önce zorunlu tasarruflar vardı hatırlayın.

Hiç bir şey değişmesin, biz yine benzini, mazotu, gazı aynı fiyata alalım, ama gelecek para, savunma ar ge sine gidecekse buyursun gitsin. Başımla beraber. Aa yok abidik gubidikse yer altında kalsın.

Bu arada aklıma geldi, neden ülkemizde adalet üzre, aracın değerine göre yakıtından vergi alınmıyor acaba.

Çevrimdışı SKYWOLF

  • SKYWOLF
  • Genel Yetkili
  • DefenceTurk
  • *****
  • İleti: 41440
  • 442
Ynt: Cumhurbaşkanı Açıklamaları
« Yanıtla #56 : 20 Ağustos 2020, 18:45:54 »
Belki enerji kaynağı vs açıklamayacak. Belki Millet bahçelerinde söz verdiğimiz kek ve çay servisleri başlayacak diyecek.  ;D ;D

Şaka bir yana inşallah "gerçekten milletimizin faydasına olacak büyük bir gelişmeyi" paylaşır.
ADALETİN OLMADIĞI YERDE NE SAYGI KALIR, NE DE DÜZEN! DÜRÜSTLÜK BENİM KARAKTERİMDİR! BEN ŞEREFİM İÇİN YAŞAR, ŞEREFİM İÇİN ÖLÜRÜM. MUHTAÇ OLDUĞUM KUDRET DAMARLARIMDAKİ ASİL KANDA MEVCUTTUR.
SKYWOLF...DefenceTurk.com

Çevrimdışı serkan1976

  • DefenceTurk
  • *
  • İleti: 1887
  • 147
  • DefenceTurk.com
Ynt: Cumhurbaşkanı Açıklamaları
« Yanıtla #57 : 20 Ağustos 2020, 19:10:28 »
Sayın Partikül;

arsa değerinden bağımsız olarak kullanacağız betonun birim fiyatı ve dolgu malzemesinin fiyatı bellidir. astronomik bir fiyat çıkmaz. ama oraya hastane yapılacağına mevcut tesislerin hastaneye dönüştürülmesi bence daha uygun olurdu.

Hocam hâlâ beton,tesis vb. hesabı yapıyorsunuz. Hiç hazır havaalanından başka yer yok mu prefabrik hastane yapacak yer demek aklınıza gelmiyor mu?
Siz de bal gibi biliyorsunuz ATATÜRK havaalanının neden perte çıkarıldığını.
Anlamadıysanız diye büyük harflerle yazdım...Bu 1...

Yine de anlaşılmadıysa pandemi sonrası o değerli ARAZI'ye ne olacak bir bakın , daha iyi anlarsınız...

HARAM diye yazılır RANT diye okunur , bilin bakalım bu nedir?
Bu da 2....
« Son Düzenleme: 20 Ağustos 2020, 19:11:17 Gönderen: serkan1976 »

Çevrimdışı ugurkarakaya25

  • DefenceTurk
  • *
  • İleti: 152
  • 5
  • DefenceTurk.com
Ynt: Cumhurbaşkanı Açıklamaları
« Yanıtla #58 : 20 Ağustos 2020, 21:45:17 »
Sayın Partikül;

arsa değerinden bağımsız olarak kullanacağız betonun birim fiyatı ve dolgu malzemesinin fiyatı bellidir. astronomik bir fiyat çıkmaz. ama oraya hastane yapılacağına mevcut tesislerin hastaneye dönüştürülmesi bence daha uygun olurdu.

Hocam hâlâ beton,tesis vb. hesabı yapıyorsunuz. Hiç hazır havaalanından başka yer yok mu prefabrik hastane yapacak yer demek aklınıza gelmiyor mu?
Siz de bal gibi biliyorsunuz ATATÜRK havaalanının neden perte çıkarıldığını.
Anlamadıysanız diye büyük harflerle yazdım...Bu 1...

Yine de anlaşılmadıysa pandemi sonrası o değerli ARAZI'ye ne olacak bir bakın , daha iyi anlarsınız...

HARAM diye yazılır RANT diye okunur , bilin bakalım bu nedir?
Bu da 2....

hocam siz galiba milyon ile milyarı karıştırıyosunuz. anlamak istemiyosanız büyük küçük yazmam farketmez.

Çevrimdışı Galanth

  • DefenceTurk
  • *
  • İleti: 73
  • 5
  • DefenceTurk.com
Ynt: Cumhurbaşkanı Açıklamaları
« Yanıtla #59 : 20 Ağustos 2020, 22:40:54 »
Yıllar içinde, Sağcıların ve Solcuların, farklı kelimeleri kullanmalarına rağmen aynı şeyi söylediklerini, her iki tarafında aslında ülkelerini çok sevdiklerini gördüm.

Bu yaşta, kendimi ;“Fikirlerinize katılmıyorum ama, fikirlerinizi ifade edebilmeniz için, canımı bile veririm” diyen,  Voltaire gibi düşünüyorum.

Demokrasi ile tecrübe böyle bir şey.

Çok pahalı bir eğitim.