Gönderen Konu: Yerli Otomobil  (Okunma sayısı 60123 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı カメせ

  • 2020 Yılın Üyesi
  • DefenceTurk
  • *****
  • İleti: 6561
  • 185
  • DefenceTurk.com
Togg -40 dereceye varan zorlu parkur koşullarında.
« Yanıtla #150 : 20 Mart 2022, 18:56:10 »
Alıntı
Dünyanın önde gelen akredite test merkezlerinde,
❄️ -40 dereceye varan zorlu parkur koşullarında,
👍 içimizi ısıtan başarılı sonuçlar elde etmeye devam ediyoruz.


youtu.be/__7CKWy5BCI
#USECASEMobility®
#Togg
https://mobile.twitter.com/kimlikci_954

Çevrimdışı カメせ

  • 2020 Yılın Üyesi
  • DefenceTurk
  • *****
  • İleti: 6561
  • 185
  • DefenceTurk.com
Yerli Otomobil
« Yanıtla #151 : 01 Temmuz 2022, 20:55:01 »
Alıntı
TOGG, kendi şarj istasyonlarını kurmak için lisansı aldı.

6 Ayda 50 adet şarj istasyonu kurulması gerekiyor.


https://mobile.twitter.com/Keremhok

Çevrimdışı カメせ

  • 2020 Yılın Üyesi
  • DefenceTurk
  • *****
  • İleti: 6561
  • 185
  • DefenceTurk.com
Yerli Otomobil
« Yanıtla #152 : 20 Temmuz 2022, 19:49:32 »
Alıntı
Togg’un sedan modeli sergilenmeye başlandı.

youtu.be/z7rLtnaayyM

Çevrimdışı mavi1991

  • Özel Üye
  • DefenceTurk
  • *****
  • İleti: 1652
  • 36
Ynt: Yerli Otomobil
« Yanıtla #153 : 21 Temmuz 2022, 17:30:07 »
Çok pahalı olacak bu araçlar yerli milli diye bunları çıkartılar. Mütavazi araç yapmaları lazım misal boydan boyna monitör koyma ne yapacan araba kullanırken film mi izleyecen ? Ya da hibrit araçlar neden çıkarılmadı ?

Çevrimdışı カメせ

  • 2020 Yılın Üyesi
  • DefenceTurk
  • *****
  • İleti: 6561
  • 185
  • DefenceTurk.com
Yerli Otomobil
« Yanıtla #154 : 08 Ağustos 2022, 21:40:39 »
Alıntı
Togg ve Farasis Energy ortaklığında kurulan Siro, ilk prototip bataryasının üretim ve testlerini başarıyla tamamladı.


https://mobile.twitter.com/kimlikci_954/status/1556659544864002048?cxt=HHwWgMC4_fjmrporAAAA
« Son Düzenleme: 05 Eylül 2022, 09:21:21 Gönderen: カメせ »

Çevrimdışı カメせ

  • 2020 Yılın Üyesi
  • DefenceTurk
  • *****
  • İleti: 6561
  • 185
  • DefenceTurk.com
Yerli Otomobil
« Yanıtla #155 : 05 Eylül 2022, 09:20:14 »
Alıntı
TOGG FABRİKASI 29 EKİM 2022'DE  ÜRETİME GEÇİYOR.

Bakan VARANK:"Fabrika 29 Ekim’de açılacak, 
C-SUV sınıfı araç, aynı sınıftaki içten yanmalı araçlarla aynı fiyata sahip olacak"



https://mobile.twitter.com/ogzhn_uyg

Çevrimdışı putty

  • 2023 Yılın Üyesi
  • DefenceTurk
  • *****
  • İleti: 2634
  • 287
Ynt: Yerli Otomobil
« Yanıtla #156 : 05 Eylül 2022, 09:39:42 »
Arabalarını neyse fiyatı ederi öyle üretsinler sosyal devlet projesi değil bu kaça mal ediyorlarsa etsinler sadece zenginler alacaksa alsın ucuz araba stresine girmeye gerek yok bu arabaların ucuzu olmaz. Fakire araba satacaklarsa kendi fabrikalarında üretmelerine gerek yok ÖTV yi düşürsünler KDV yi düşürsünler ikinci el araba fiyatı zaten şişen ikinci el piyasası ile iki sene içinde çakılır. Bana yetki versinler iki sene sonra her Türk ailesinin bir arabası olur ÖTV yi düşür oldu bitti. Bugün yenisi 500 bin tl olan arabayı 400 bin tl ye düşürelim ikinci el araç pazarı iki senede öyle bir hale gelirki 10 yaşında arabalar 5 asgari ücret fiyatına düşer yinede alacak adam bulamazlar ellerinde kalır artık hurda demir fiyatına yaklaşır fiyatlar
« Son Düzenleme: 05 Eylül 2022, 09:40:21 Gönderen: re »

Çevrimdışı Bogü Alp

  • DefenceTurk
  • *
  • İleti: 604
  • 43
  • DefenceTurk.com
Ynt: Yerli Otomobil
« Yanıtla #157 : 05 Eylül 2022, 09:50:18 »
Direk elektrikli ile pazara girecek yurt dışında şarj istasyonları nasil kurulacak Avrupanin her yerine şarj istasyonları mi kurulacak bunun yanına yurt dışı pazarını düşünerek hibrid modeli çıkması lazım çıksın ki pastadan pay alalım.

Çevrimdışı putty

  • 2023 Yılın Üyesi
  • DefenceTurk
  • *****
  • İleti: 2634
  • 287
Ynt: Yerli Otomobil
« Yanıtla #158 : 05 Eylül 2022, 10:06:21 »
Elektrikli otomobil geleceğin kaçınılmazıdır bu artık apaçık ortaya çıktı. Hidrojendi hibrit di bunlar seçenek değil en akla yakın çevreci çözüm olan Hidrojen de elektrikli yanında hiç şansı yok görünüyor.
Elektrikli araç üretiminde ise çok büyük bir mesele var oda üretimin tasarımın eski araçlara göre çok kolaylaşmış olmasıdır. Maliyeti bir yana bırakalım o zamanla düzelecek ama teknolojik olarak elektrikli arabalar öyle bir teknoloji ki en dandiği bile Ferrari performansında Mercedes konforunda Volvo Toyota ömründe olacak görünüyor.

Araç bu aşağıdaki arkadaşlar bütün yürüyen bu kadar üstüne otur git hepsi bu kadar. Cayır cayır ateşle savaşan bir motoru yok segmanı aşınan motoru supapları kardan mili volanı debriyajı hatta şanzımanı yok. Pili motora bağla motoru da tekere bağla ver amperi gitsin daha çok amper ver hızlansın. Bu arabayı 40 yılda eskitemezsiniz içinde içten anmalı motoru olmayınca. Şu parçaların hepsi oem üretilecek parçalar Mercedes BMW teknolojileri değil. Göreceğiz ilerde arabaların motorlarının üretcisini bile bilmeyeceğiz buzdolabı komprasörü çamaşır makinesi motoru gibi birileri üretip fabrikaya verecek bir onu bir bunu takacaklar arabaya. ama şu anda Mercedes i özel yapan şey o şahane motoru. Gürcistan bile hatta KKTC bile yerli elektrikli araba üretmeye başladı iyice ayağa düşecek bu iş. Rekabeti kar marjı gerginliğini bir hayal edin elektrikli araba geleceğinde.
Elektrikli arabayı üretmekle çok iyi yaptık ama hayallerimizi araba üreten Almanya İtalya gibi refah hayalleri ile karıştırmayalım. Bizim araba ürettiğimiz yıllarda şu andaki araba üreten ülkelerin on katı araba üreticisi ülke olacak dünyada. Göreceksiniz hiç biri yeterli kar elde edemeyecek  bırak ülkeyi kalkındırmayı kendilerine yetmeyecek karları.

Elektrikli otomobilin zavallı  Almanya'ya etkisi;
Refahını otomobile borçlu zavallı Almanya ondan sonra patates eksin karnını doyurmak için o kuzey topraklarında 90 milyonu beslemek için. Zavallı Almanya nın kalbi pır pır ediyor bu elektrikli araba kabusunu izlerken ve hiç bir çarede bulamıyor kendini kurtarmak için. Çünkü çare yok otomobile dayalı dünya refahı bu arabalar hakim olduğunda dünya ticaret dengelerini kahredecek dünya yeni bir kırılma yaşayacak uygarlığında. Böylede devrimsel bir yanı var elektrikli araba teknolojisinin. Bu arabaları Almanya da üretecek ama karları o kadar düşecekki ülkenin refahına katkısı kalmayacak. Almanya dan arabayı çıkartırsanız sandalye masa üretimi bile çöker ülkede



Elektrikli araba yukardaki gibi klasik araba aşağıdaki gibi. Bundan sonra kim Mercedes e BMW ya AUDI ye fazladan para verir her elektrikli araba Ferrari performansı Mercedes konforunda olacakken
« Son Düzenleme: 05 Eylül 2022, 10:33:34 Gönderen: re »

Çevrimdışı Bogü Alp

  • DefenceTurk
  • *
  • İleti: 604
  • 43
  • DefenceTurk.com
Ynt: Yerli Otomobil
« Yanıtla #159 : 06 Eylül 2022, 10:02:26 »
Elektrikli otomobilin geleceğin teknolojisi şimdiden başladı ama şimdinin  teknolojisi değil. Elektirikli otomobillerin şarj istasyonları daha yaygın değil Avrupada bile 4 ülkede sayılı olarak var. Hızlı şarj istasyonları olmadan elektirkli otomobiller şarj süreleri çok uzun.
Aslında elektrikli otomobillerin bataryaları bile daha geliştirilme aşamasında Tesla bile şu an batarya geliştirmek için arge ve anlaşmalar yapıyor. Elon Musk adlı girişimci abimiz elektrikli otomobillerin ar gesini kullanıcılar üzerinden yapıyor daha hazır olmayan bir teknolojiyi kendisi uyanıklık yapıp piyasaya sürmüş birisidir. Yoksa o Toyata Ford Mercedes BMW Renault bizim içten yanmalı motorlara o kadar arge yapmazdı.
Su an Honda Toyata Ww gibi firmalar yakıt tasarrufunu arttırmak için küçük hacimli içten yanmalı motorlar konusunda ciddi çalışmalar yapıyor bir bildikleri olmalı değil mi yoksa gider en kötü bir pil firmasıyla anlaşır elektrikli motorlari çok fazla emek ve para harcamadan kolayca üretirlerdi.
.Ama is o kadar o kolay değil.
İçten yanmalı motorlar konusunda yazdığınız sıkıntılar geçmişte kaldı gelişen motor ve sensör teknolojisi ile artık o sorunlar yok denecek kadar az.
Elektrikli otomobillerde de sanziman var sanziman sanzimani olmayan araba olmaz ayrica. Su da var elektirkli motorların sanzimanlari içten yanmalı motorlara göre daha az karışık üretim maliyetleri daha düşük.
Birde bu isin arz talep ilişkisi var. Piyasaya bu kadar hibrit otomobil sürülmüşken hala motorlar projeleri sürülmeye devam ederken otomobil kullanıcıları da hibrit araca yöneliyor Avrupada olan öngörülen piyasa dağılımı büyük oranda hibrit ekseninde.
Ama yok biz geleceğin teknolojisi diye hibriti görmezden gelirsek hibrit pazarına kayıtsız kalırsak firma ekonomik olarak gelişip kendini kurtaramaz anca yerinde sayar hiç bir işe yaramaz.
Ben elektirikli otomobil yapmayalım demiyorum yalnis anlaşılmasın yukarıda yazdığım en başta şarj istasyonları buna paralel hibrit arac pazarının büyümesi üzerine pastadan pay alabilmek için hibrit modelinin üretilmesini mantıklı buluyorum.
« Son Düzenleme: 06 Eylül 2022, 12:07:12 Gönderen: Bogü Alp »