Gönderen Konu: TÜMOSAN  (Okunma sayısı 13538 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Merzifonlu

  • 2021 Yılın Üyesi
  • DefenceTurk
  • *****
  • İleti: 2775
  • 263
  • DefenceTurk.com
Ynt: TÜMOSAN
« Yanıtla #40 : 07 Haziran 2020, 21:37:11 »
Bir yerlerde MMU için yerli jet motoru çalışması başladı mı? Biz evimizde çay içerken mühendislerimiz MMU için motor tasarımına devam ediyorlar mı şu anda? Yoksa Ts-1400 'ün bitmesi mı bekleniyor MMU motoruna başlamak için...?

Benim bilmek istediğim sadece bu soruların cevapları....

Başlamıştır merak etmeyin. Ama elbette şu anda hesaplama aşamasındadır. Çekirdeğin aşama aşama büyütülmesi gerekiyor. Daha büyük çekirdekler çok daha zorlu problemler çıkartacak. Onların çözülmesi lazım.

Tahminimce çekirdek hariç, motorun kalan parçaları için çok büyük oranda F110 motorunun parçalarından "esinlenilecektir". Zaten başka türlüsü de beklenemezdi.

Yahu konumuz TÜMOSAN, jet motorundan konuşuyoruz burada. Adminden rica etsem, jet motoru ile ilgili mesajları konuyla ilgili bölüme aktarabilir mi?
« Son Düzenleme: 07 Haziran 2020, 21:39:45 Gönderen: merzifonlu »

Çevrimdışı ACE

  • DefenceTurk
  • *
  • İleti: 761
  • 134
Ynt: TÜMOSAN
« Yanıtla #41 : 07 Haziran 2020, 21:56:19 »
Arkadaşlar ana konudan sapıyoruz. Tümosan dizel motorundan yine uçak motoruna gelmişiz 😁
Obsesif olduğum için değil de ileride bu yazdıklarınızı MMU başlığında vs arıyorum yanlışlıkla ve bulamıyorum. Malum, sitenin arama motorunun da çalışma prensibini anlamadım (sorun yine motora geldi işte 😁)

Çevrimdışı serkan1976

  • 2022 Yılın Üyesi
  • DefenceTurk
  • *****
  • İleti: 7771
  • 458
  • DefenceTurk.com
Ynt: TÜMOSAN
« Yanıtla #42 : 07 Haziran 2020, 22:12:26 »
Tümosan zırhlı araç motoru yapabilir mi konusundan , Türkiye 'nin motor sorununa geçiş yaptık.

Çok şey öğreniyoruz sağolsun arkadaşlardan...