Gönderen Konu: AMERİKAN HAVA KUVVETLERİ PİLOT ACIĞI...  (Okunma sayısı 234 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı bostancıbaşı

  • DefenceTurk
  • *
  • İleti: 228
  • Beğeni Puanı +14/-3
AMERİKAN HAVA KUVVETLERİ PİLOT ACIĞI...
« : 08 Ağustos 2017, 09:52:47 »
Defence News de bir makale emekli bir abd general yazmış
linki ve Google tranlete çevirisi aşağıda dır enterasan geldi adam hem pilot eksikliğinden hemde uçakların eskiliğinden dert yanmış biz ne yapsak oturup ağlasakmı acep...

https://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&hl=tr&prev=search&rurl=translate.google.com.tr&sl=en&sp=nmt4&u=https://www.defensenews.com/air/2017/08/07/air-force-pilot-shortfall-is-dangerous-for-the-us-commentary/&usg=ALkJrhiXh1Cb0jWI89jTlfk93zfiWyWYUg


Kariyerime Kuzey Karolina Pope Air Force Base'de görevli bir hava aracı olarak başladım.  18 yaşındaki bir hava aracı olarak, C-130'ların hattını alıp mükemmel sıraya yerleştiğini izleyerek şaşırdım.  Uçağın uçaklarından uçan genç pilotları izlerken korktum.  Yeni bir hava aracı olarak bile, anladım ki, eğer ülkemiz onlara sorduysa, Amerikan Hava Kuvvetlerine zarar verecekti.



 Günümüzde Hava Kuvvetleri ve ulusumuz krizler yaşıyor, çünkü yeterli sayıda pilotumuz yok.  1991 Körfez Savaşı'ndan bu yana, Hava Kuvvetleri personelinin yüzde 30'unu kaybetti ve muharebe kodlu muharebe filolarını neredeyse yüzde 60 oranında kesmek için bütçe sıkıntısı yaşattı.  Sonuç olarak, Hava Kuvvetleri 1,555 pilotluk sıkıntısı yaşıyor - bunların 1211'i önemli savaş pilot kütük.  Şu anda pilot sıkıntıya odaklanmamıza rağmen, Hava Kuvvetleri kısa 3.500 bakım personeline de sahiptir.  Bu rakamlar uçuşa hazır uçakları doğrudan etkiliyor, hazır olma durumunu olumsuz yönde etkilemekte ve moralini düşürmektedir.



 Açıkçası, bu problem karmaşıktır ve gecede olmadı.  Bunu söylemek için hassas bir yol yok, bu yüzden yalnızca künt olacağım: 134 savaş filosundan 55'e indirgenme ciddi bir hataydı.  Karar vericiler, bütçe kısıtlamaları, federal açığı azaltmak ya da her neyse "barış temettüsü" ni istemekle suçlayabilirler, ancak bu temelde kötü bir karardı.  Hareketli tempolu bir ortamda rakamlarının yüzde 60 oranında düştüğünü gözlemleyen, birim içinde en iyi pilot olabilmek için birbirlerini iterek ve zorlayarak, sağlam bir deniz karavanı ortamında başarılı olan bu genç pilotları düşünün.  Bunun morallerine ne oldu?  Bunun, hükümet liderlerine inanç ve güvenine ne yaptınız?

Aynı zamanda, Hava Kuvvetleri uçakları ve teçhizatı çok eskidir ve teknolojik açıdan kaybediyoruz.  Ben bir vintage 1972 Chevrolet Monte Carlo sahibiyim.  O arabayı bebeğim, yıkayıp sık sık ve bir haftasonu arabayla çıkartıyorum.  Bununla birlikte, büyük ihtimalle Washington, DC'den Kaliforniya'ya sürmem.  Ve bu arada, antik tabaklar var.  Hava Kuvvetleri uçağının ortalama yaşı 28, ortalama ticari hava yolu 10 yıllıktır.  B-52'ler, KC-135'ler ve bazı eğitimciler gibi eski sistemlerin yaşı 50 yıldan fazladır!  F-16 savaş şerbeti ilk kez 1978 yılında piyasaya sürüldü. F-15 Kartalı 1976'da uçuşa başladı. Bunların hepsi antika tabaklara hak kazanacak olan tüm cephe silah sistemidir.

 
Birçok Amerikalı'nın, 1991'deki ilk Körfez Savaşı'ndan beri Hava Kuvvetleri'nin sürekli mücadele ettiğini öğrenmesi şaşırtıcı olacaktır. Hava Kuvvetleri, savaşın ardından uçsuz bucaksız bölgelerin uygulanmasına devam etmiş ve o günden beri konuşlandırılmıştır.  Savaş bölgesine 26 yıldır devam ediyor.  Ve bu dağıtımlar ücretlerini almış.  Genç Amerikalılar hizmet etmek için orduya katılır ve gerekirse hayatlarını sürdürmek için yemin eder.  Bununla birlikte, birimizin duruş vereceği bir nokta var.  Havacıların yeterli teçhizatı ve eğitimi yoksa ve iş hayatı dengesi çarpık hale gelirse yürürler - ve bunların çoğu var.



 Bu, büyük havayolu şirketleri işe alındığında ve seçtikleri pilotlar, liderlik, iş etiği ve dürüstlükle gelen tecrübeli, deneyimli Hava Kuvvetleri pilotları olduğunda pilotlar için özellikle zorlayıcı bir konudur.



 Bir kariyer bütçesi / denetçi memuru olarak, bir dakika dolar ve kuruş konuşayım.  Bir savaş pilotu yetiştirmek için 10 yıl ve 10 milyon dolar gerekiyor.  Bunun, beslenmesi ve korunması gereken bir yatırım olduğunun anlaşılması için deneyimli bir işletme liderini almıyor.  1980'de ikinci bir teğmen olarak görev yaptım. 2012'de dördüncü yıldızı takmayı kutsadım. Bu 32 yıl.  Bugün, bazı ticari pilotlar ikinci bir yıllarına göre genel bir subaya nazaran daha fazla ödeniyor


Hava Kuvvetleri bu sorunu tanıyor ve elinde oturmuyor.  Pilotlar ulusal varlıklardır, bu nedenle mevcut pilot sıkıntısı ulusal bir sorundur.  Hava Kuvvetleri sekreterini ve hizmet sorumlusunu bu konuyu öne sürdükleri için alkışlıyorum.  Örneğin stratejik çözümler geliştirmek için havayolu yöneticileri, dernekleri, Civil Air Patrol, uçuş okulları ve Hava Kuvvetleri Birliği ile kısa süre önce görüştüler.  Ortaklık, pilot sıkıntısı sorununu çözmede uzun bir yol kat edecektir.



 Ayrıca, pilotların, ticari havayolu şirketleri ile Hava Kuvvetleri arasında ileri geri transfer yapmalarına izin verecek bir ara program programı gibi başka yenilikçi yaklaşımlar da bulunmaktadır.  Hedefli teşvik ikramiyesi de yardımcı olur, ancak çoğu pilot, bunun para ile değil, misyonla ilgili olduğunu söyleyecektir.



 Pilot sıkıntısı bir gecede olmadı ve gecede çözülmeyecektir.  Hava Kuvvetleri, stratejiye dayalı savunma bütçelerine, istinatın sona ermesine ve konunun üstesinden gelmek için daha yenilikçi yaklaşımlara ihtiyaç duymaktadır.



 Bu, ulusumuzun Hava Kuvvetleri için çok önemli bir yıl.  Amerika, baskın bir Hava Kuvveti'ne ihtiyaç duyuyor ve hak ediyor.  Hava Kuvvetleri Birliği, pilot kıtlığın bu hedefi nasıl alt ettiğini ve Hava Kuvvetlerini çözmeye yardımcı olacak çözümler aramayı taahhüt ettiğini anlıyor.



 General Larry Spencer (ret.), ABD Hava Kuvvetleri'nde 40 yılı aşkın bir süredir geçti.  O şimdi Hava Kuvvetleri Birliği Başkanıdır.