Gönderen Konu: BELL V-247 TILTROTOR UAS  (Okunma sayısı 2638 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı AVCI

  • Genel Yetkili
  • DefenceTurk
  • *****
  • İleti: 3211
  • 36
BELL V-247 TILTROTOR UAS
« : 06 Eylül 2016, 09:35:25 »
Bell helicopter ABD deniz piyadeleri için V-280 valor teknolojilerini kullandığı insansız silahlı tiltrotor V-247 yi 27-30 Eylül'de yapılacak Donanma gününde tanıtmayı planlıyor.Aracın deniz piyadelerinin Reaper'ı olması planlanıyor,üstelik gemiden ve karadan kısıtsız otonom harekat yeteneği ile.kimbilir belkide Reaper'ın papucunu dama atar bu araç.



V-247 group 5 olarak isimlendirilen kategoride bir tiltrotor olacak ve genel olarak şu özelliklere sahip olması planlanıyor.

*10,500-lbs.max kalkış ağırlığı
*12 saat görev uçuş süresi
*Maximum ağırlık 1320 lb
*Max görev yükü 1 ton
*Operasyonel irtifa FL180




http://breakingdefense.com/2016/08/meet-bells-x-247-armed-tiltoror-drone-for-marines/



Çevrimdışı SKYWOLF

  • SKYWOLF
  • Genel Yetkili
  • DefenceTurk
  • *****
  • İleti: 44294
  • 612
Bell Helicopter V-247 Vigilant İnsansız Tiltrotor Uçağı Tanıttı
« Yanıtla #1 : 23 Eylül 2016, 13:11:45 »
Bell Helicopter V-247 Vigilant İnsansız Tiltrotor Uçağı Tanıttı



Bell Helicopter Washington'da bulunan Ulusal Basın Kulübünde, 23 Eylül'de havacılık ve askeri uzmanlardan oluşan bir dinleyici topluluğu önünde V-247 Vigilant tiltrotor insansız hava aracını tanıttı.

Bell V-247 tiltrotor geleneksel sabit kanatlı uçakların hız ve menzili ile helikopterlerin dikey kalkış yeteneği birleştiren bir insansız hava sistemi (UAS) 'dir. Devrimci UAS eşsiz uzun dayanıklılık, kalıcı seferi ve gözetim yeteneği, ölümcül erişim gibi özelliklerin yanı sıra güvenli pist durumu olmayan yerlerde ve deniz ortamlarında başarılı çalışması için pist bağımsızlığı sağlamak için tasarlanmıştır. 2016 Deniz Piyadeleri Havacılık Planında belirtilen yeteneklerini geniş olarak karşılamakta olan Bell V-247'nin üretimine en erken 2023 yılında başlanması tahmin edilmektedir.

Bell V-247; elektronik harp dahil geniş bir yelpazedeki görevleri yürütmek için benzeri görülmemiş esneklik ile benzersiz tasarlanmıştır. ISR (İstihbarat, Gözetleme ve Keşif), eskort, C4 (Komuta, Kontrol, İletişim ve Bilgisayar), kalıcı ateş desteği ve taktik dağılım gibi görevleri başarması bekleniyor.



Bell Helicopter V-247 Vigilant İnsansız Tiltrotor Uçağın Özellikleri:

- Deniz tabanlı platformlarla uyumluluk. Örneğin DDG güdümlü füze destroyerin güvertesine boyut olarak uygun.
- İki uçak sistemi ile 24 saat kalıcı ISR
- Hız: 250 knot seyir hızı;180 knot dayanıklılık hızı; azami sürekli güçte 300 knot üzeri hız
- Combat aralığı: 450 deniz mili  görev yarıçapı
- Havada kalış süresi: 11 saat
- Boyut: 16.000 pound boş ağırlığı / 29.500 pound maksimum brüt ağırlık; 65-ayak kanat açıklığı; 30-fit rotor çapı
- V-247 Vigilant 13.000 pounda kadar, yakıt, silah ve sensörü bir arada tutabilir (optimum yüksek çözünürlüklü sensörler, yakıt, sonar şamandıraları, ışık algılama ve değişen (LiDAR) modülleri, 360 derece yüzey radar modülleri, MK-50 torpido veya Hellfire yada JAGM füzeleri)
- Katlanır kanatları ile V-247 Vigilant DDG hangarına uyumlu hale getirilebilir, C-17 uçağı ile taşınabilir.
- Geniş lojistik kaplayan Sefer yeteneği
- Açık mimari ve arayüzler
- Havada yakıt ikmali
- Maksimum esneklik sağlamak için modüler yükü sistemi
- Maksimum görev yeteneği sağlamak için Güç dağıtım sistemi
- Yedek uçuş kontrol sistemi
- Elektro Optik Sistem ve Hedefleme Sistemi

DefenceTurk.com
ADALETİN OLMADIĞI YERDE NE SAYGI KALIR, NE DE DÜZEN! ADALETİN OLMADIĞI YER YIKILMAYA MAHKUMDUR! DÜRÜSTLÜK BENİM KARAKTERİMDİR! BEN ŞEREFİM İÇİN YAŞAR, ŞEREFİM İÇİN ÖLÜRÜM. MUHTAÇ OLDUĞUM KUDRET DAMARLARIMDAKİ ASİL KANDA MEVCUTTUR.
SKYWOLF...DefenceTurk.com

Çevrimdışı AVCI

  • Genel Yetkili
  • DefenceTurk
  • *****
  • İleti: 3211
  • 36
Ynt: BELL V-247 TILTROTOR UAS
« Yanıtla #2 : 23 Eylül 2016, 14:26:32 »
Bu çok makul bir tasarım aslında,bunun çeşitli boyutlarda olan modellerini yapıp standart olarak her düzeydeki birlikte kullanacaksın.Düşünsenize;aşağıdaki gibi bir envantere sahip olduğumuzu.Taktik ve üstü sınıflarının silahlı olduğunu ve bunun sağlayacağı saha avantajını hayal edin.

10 ton mtow HALE-----------10 adet
5   ton mtow MALE+---------30 adet
1   ton mtow MALE-----------50 adet
600 kg mtow Taktik---------100 adet
100 kg mtow Mini Taktik-----250 adet
35 kg   mtow Mini------------500 adet

Çevrimdışı serkan

  • YASAKLI
  • DefenceTurk
  • *
  • İleti: 1282
  • -115
  • DefenceTurk.com
Ynt: BELL V-247 TILTROTOR UAS
« Yanıtla #3 : 23 Eylül 2016, 14:46:33 »
Çift motorlu bir uçak yada helikopterde kaza riski durumu iki motorun ikiside bozulur ise araç düşecek şeklindedir
Tek motorlu bir helikopterde ise tek motor bozulur ise araç düşer Bu yüzde iki motorlu helikopter tek motorlu helikopterden iki kat daha güvenlidir
Bu tilt motorda ise iki motor vardır ve uçağın uçması için ikisininde çalışması şarttır
Bu yüzden en güvenli olan iki motorlu helikopter sonra onun yarısı kadar güvenli olan tek motorlu helikopter ve tek motorlununda yarısı kadar güvenli olan tilt motorlu uçaktır
Bu uçakların sorunu bu işte. İki motoru var ama tek motorludan iki kat daha güvensizler çünkü iki motorun tekinin çalışması yetmiyor ikiside mutlaka çalışacak.

Bu şuna benziyor odada iki lamba var ise karanlıkta kalmanız zordur tek lamba varsa daha ihtimal dahilidir ama iki lambayı seri bağlar kullanırsanız iki lamba olduğu halde karanlıkta kalma ihtimaliniz tek lambalı evden bile daha yüksektir
beğen

Çevrimdışı SKYWOLF

  • SKYWOLF
  • Genel Yetkili
  • DefenceTurk
  • *****
  • İleti: 44294
  • 612
Ynt: BELL V-247 TILTROTOR UAS
« Yanıtla #4 : 23 Eylül 2016, 14:47:51 »
Bu çok makul bir tasarım aslında,bunun çeşitli boyutlarda olan modellerini yapıp standart olarak her düzeydeki birlikte kullanacaksın.Düşünsenize;aşağıdaki gibi bir envantere sahip olduğumuzu.Taktik ve üstü sınıflarının silahlı olduğunu ve bunun sağlayacağı saha avantajını hayal edin.

10 ton mtow HALE-----------10 adet
5   ton mtow MALE+---------30 adet
1   ton mtow MALE-----------50 adet
600 kg mtow Taktik---------100 adet
100 kg mtow Mini Taktik-----250 adet
35 kg   mtow Mini------------500 adet

Dikkat et havada çarpışmasınlar. :D :D
ADALETİN OLMADIĞI YERDE NE SAYGI KALIR, NE DE DÜZEN! ADALETİN OLMADIĞI YER YIKILMAYA MAHKUMDUR! DÜRÜSTLÜK BENİM KARAKTERİMDİR! BEN ŞEREFİM İÇİN YAŞAR, ŞEREFİM İÇİN ÖLÜRÜM. MUHTAÇ OLDUĞUM KUDRET DAMARLARIMDAKİ ASİL KANDA MEVCUTTUR.
SKYWOLF...DefenceTurk.com

Çevrimdışı SKYWOLF

  • SKYWOLF
  • Genel Yetkili
  • DefenceTurk
  • *****
  • İleti: 44294
  • 612
Ynt: BELL V-247 TILTROTOR UAS
« Yanıtla #5 : 23 Eylül 2016, 14:50:52 »
Çift motorlu bir uçak yada helikopterde kaza riski durumu iki motorun ikiside bozulur ise araç düşecek şeklindedir
Tek motorlu bir helikopterde ise tek motor bozulur ise araç düşer Bu yüzde iki motorlu helikopter tek motorlu helikopterden iki kat daha güvenlidir
Bu tilt motorda ise iki motor vardır ve uçağın uçması için ikisininde çalışması şarttır
Bu yüzden en güvenli olan iki motorlu helikopter sonra onun yarısı kadar güvenli olan tek motorlu helikopter ve tek motorlununda yarısı kadar güvenli olan tilt motorlu uçaktır
Bu uçakların sorunu bu işte. İki motoru var ama tek motorludan iki kat daha güvensizler çünkü iki motorun tekinin çalışması yetmiyor ikiside mutlaka çalışacak.

Bu şuna benziyor odada iki lamba var ise karanlıkta kalmanız zordur tek lamba varsa daha ihtimal dahilidir ama iki lambayı seri bağlar kullanırsanız iki lamba olduğu halde karanlıkta kalma ihtimaliniz tek lambalı evden bile daha yüksektir

Doğru. Ancak bu insansız bir araç. Normal tek motorlu helikopterlere göre can kaybı az. Birinin üzerine düşmesinin önüne geçmek için de aslında paraşüt sistemi gibi bir şey düşünülebilir. Tabi motorun biri durduğunda yerinde dönmeye başlayan araca paraşütün dolanmasını nasıl önleyeceklerini düşünmeleri gerekir önce. :D :D
ADALETİN OLMADIĞI YERDE NE SAYGI KALIR, NE DE DÜZEN! ADALETİN OLMADIĞI YER YIKILMAYA MAHKUMDUR! DÜRÜSTLÜK BENİM KARAKTERİMDİR! BEN ŞEREFİM İÇİN YAŞAR, ŞEREFİM İÇİN ÖLÜRÜM. MUHTAÇ OLDUĞUM KUDRET DAMARLARIMDAKİ ASİL KANDA MEVCUTTUR.
SKYWOLF...DefenceTurk.com

Çevrimdışı serkan

  • YASAKLI
  • DefenceTurk
  • *
  • İleti: 1282
  • -115
  • DefenceTurk.com
Ynt: BELL V-247 TILTROTOR UAS
« Yanıtla #6 : 23 Eylül 2016, 14:53:17 »
İnsansızsa sorun yok tabi.
birde tilt motorda kanat üzerinde iki motorun bir birine güç aktarması çalışması vardı eğer o olduysa o zaman güvenliği bir anda artıp iki motorlu araç düzeyine çıkıyor. Bu olmayınca iki motorlu araçtan 4 kat daha güvensiz bir araç oluyor
beğen