Gönderen Konu: BMC Amazon APC  (Okunma sayısı 9703 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı AVCI

  • Genel Yetkili
  • DefenceTurk
  • *****
  • İleti: 3211
  • 36
BMC Amazon APC
« : 30 Mart 2016, 07:40:44 »


Çoğunluk hissesi Es Mali Yatırımlar'da bulunan BMC Katar’da düzenlenen DIMDEX’de ev sahibi olmanın avantajını yaşadı. Ortakları arasında Katar Silahlı Kuvvetleri Endüstri Komitesi’ni de alan firma fuarda diğer Türk firmalarının standında yer almadı. Bunun yerine fuarda Komite’nin karşısındaki en prestijli noktada ürünlerini sergileyen firma alışılagelmiş Kirpi ve askeri kamyonlarına bir yenisini ekledi. 2015 yılında Istanbul’da düzenlenen Uluslararası Savunma Fuarı IDEF’te Zırhlı personeli taşıyıcı Vuran aracını tanıtan BMC bu defa Vuran’ın bir küçüğü Amazon’u tanıttı. Amazon şehir içinde gerçekleşecek operasyonlarda kullanılmak üzere emniyet ve askerin ihtiyaçları düşünülerek tasarlandı.

http://www.c4defence.com/Arsiv/bmc-fuara-iddiali-geldi/405/1

Çevrimdışı AVCI

  • Genel Yetkili
  • DefenceTurk
  • *****
  • İleti: 3211
  • 36
Ynt: BMC Amazon APC
« Yanıtla #1 : 09 Haziran 2016, 16:26:23 »
*Motor Gücü: 285 BG
*Harekât Siası: 600 km
*Taşıyabildiği Personel:
5-7 kişi
*Bağımsız süspansiyon
*Ek zırh ve uzaktan komutalı silah istasyonu seçenekleri.

Balistik koruması VURAN ile aynı seviyede olan AMAZON’un mayın korumasının ise kendi sınıfındaki diğer araçların seviyesinde olması hedefleniyor. BMC, aracı, kullanıcılarından gelen talepler doğrultusunda, kendi öz kaynakları ile geliştiriyor. AMAZON için, şu anda sözleşmeye bağlanmış bir sipariş bulunmuyor.


Çevrimdışı asderedas

  • CEZALI
  • DefenceTurk
  • *
  • İleti: 194
  • 2
Ynt: BMC Amazon APC
« Yanıtla #2 : 09 Haziran 2016, 17:43:33 »
Efes-2016 tatbikatında görüntülenen kirpi mrap ların ön tasarımındaki değişikliğin ,yeni amazon aracından esinlenildiği apaçık ortada.

Çevrimdışı AVCI

  • Genel Yetkili
  • DefenceTurk
  • *****
  • İleti: 3211
  • 36
Ynt: BMC Amazon APC
« Yanıtla #3 : 10 Haziran 2016, 07:28:00 »
Havacı üstadların bir sözü vardır,''Güzel görünen uçak güzel uçar''diye.Bu araçta optik olarak gözüme çok hoş göründü,sanki BMC'den değilde bir tasarım firmasının elinden çıkmış gibi.BMC tasarladıysa gerçekten tebrik ederim.İşini güzel yapacağına inanıyorum,hayırlı olsun BMC'ye,bakalım ilk siparişini ne zaman kimden alacak.

Çevrimdışı SKYWOLF

  • SKYWOLF
  • Genel Yetkili
  • DefenceTurk
  • *****
  • İleti: 44295
  • 612
Ynt: BMC Amazon APC
« Yanıtla #4 : 10 Haziran 2016, 12:13:03 »
Artık tasarımlar birbirlerine çok benziyorlar!

General Dynamics Ocelot light tactical 4x4 protected vehicle





ADALETİN OLMADIĞI YERDE NE SAYGI KALIR, NE DE DÜZEN! ADALETİN OLMADIĞI YER YIKILMAYA MAHKUMDUR! DÜRÜSTLÜK BENİM KARAKTERİMDİR! BEN ŞEREFİM İÇİN YAŞAR, ŞEREFİM İÇİN ÖLÜRÜM. MUHTAÇ OLDUĞUM KUDRET DAMARLARIMDAKİ ASİL KANDA MEVCUTTUR.
SKYWOLF...DefenceTurk.com

Çevrimdışı TR(B)

  • DefenceTurk
  • *
  • İleti: 366
  • -23
Ynt: BMC Amazon APC
« Yanıtla #5 : 10 Haziran 2016, 12:48:49 »
Mrapların yerden olabildiğince yükseltilmeye ihtiyacı var. araç yerden yükseldikçe patlamanın basıncı azalır.

Aklımda mrap fikri var;  riskli bölgelerde araç gövdesi yerden iki -iki buçuk  metre yükseğe çıkaran bir sistem geliştirimeli. hidrolikler ile çift şase sistemi olabilir. çift şaşe derken 1.şase alt takımlarını tekerlekleri motoru vs sabitlemeli  2. şase personelin bulunduğu kabini yerden yükseltebilir.  günümüz teknolojiyle bence bu zor değil. ayrıca aracın orta kısmına yan yatmayı engeliyecek tekerler kulanılabilinir. bazı kamyonlarda  bu sistem araç yan yatmaya başladığında orta tekerler üzerine yatıyor. yan yatmayı engelliyor.  akkor gibi sistemler ile yerden yükselen aracı roket atışlarına  karşı korunmalı. bu tür bir araç iyi bir pazar bulabilir.

Çevrimdışı SKYWOLF

  • SKYWOLF
  • Genel Yetkili
  • DefenceTurk
  • *****
  • İleti: 44295
  • 612
Ynt: BMC Amazon APC
« Yanıtla #6 : 10 Haziran 2016, 14:23:19 »
Mrapların yerden olabildiğince yükseltilmeye ihtiyacı var. araç yerden yükseldikçe patlamanın basıncı azalır.

Aklımda mrap fikri var;  riskli bölgelerde araç gövdesi yerden iki -iki buçuk  metre yükseğe çıkaran bir sistem geliştirimeli. hidrolikler ile çift şase sistemi olabilir. çift şaşe derken 1.şase alt takımlarını tekerlekleri motoru vs sabitlemeli  2. şase personelin bulunduğu kabini yerden yükseltebilir.  günümüz teknolojiyle bence bu zor değil. ayrıca aracın orta kısmına yan yatmayı engeliyecek tekerler kulanılabilinir. bazı kamyonlarda  bu sistem araç yan yatmaya başladığında orta tekerler üzerine yatıyor. yan yatmayı engelliyor.  akkor gibi sistemler ile yerden yükselen aracı roket atışlarına  karşı korunmalı. bu tür bir araç iyi bir pazar bulabilir.




Herhalde fotoğraftaki gibi makaslı bir yapıdan bahsediyorsun. Olabilir. Zor ama neden olmasın. O yükü 2,5 metre yükseklikte yürütmek zor. O şekilde sadece düz yollarda hareket edebilir. Yokuşta veya arazide devrilme riski çok fazla olur. Ama geliştirilebilir tabi.
ADALETİN OLMADIĞI YERDE NE SAYGI KALIR, NE DE DÜZEN! ADALETİN OLMADIĞI YER YIKILMAYA MAHKUMDUR! DÜRÜSTLÜK BENİM KARAKTERİMDİR! BEN ŞEREFİM İÇİN YAŞAR, ŞEREFİM İÇİN ÖLÜRÜM. MUHTAÇ OLDUĞUM KUDRET DAMARLARIMDAKİ ASİL KANDA MEVCUTTUR.
SKYWOLF...DefenceTurk.com

Çevrimdışı EfsaneANKA

  • DefenceTurk
  • *
  • İleti: 165
  • 2
Ynt: BMC Amazon APC
« Yanıtla #7 : 10 Haziran 2016, 14:40:14 »
Mrapların yerden olabildiğince yükseltilmeye ihtiyacı var. araç yerden yükseldikçe patlamanın basıncı azalır.

Aklımda mrap fikri var;  riskli bölgelerde araç gövdesi yerden iki -iki buçuk  metre yükseğe çıkaran bir sistem geliştirimeli. hidrolikler ile çift şase sistemi olabilir. çift şaşe derken 1.şase alt takımlarını tekerlekleri motoru vs sabitlemeli  2. şase personelin bulunduğu kabini yerden yükseltebilir.  günümüz teknolojiyle bence bu zor değil. ayrıca aracın orta kısmına yan yatmayı engeliyecek tekerler kulanılabilinir. bazı kamyonlarda  bu sistem araç yan yatmaya başladığında orta tekerler üzerine yatıyor. yan yatmayı engelliyor.  akkor gibi sistemler ile yerden yükselen aracı roket atışlarına  karşı korunmalı. bu tür bir araç iyi bir pazar bulabilir.





Herhalde fotoğraftaki gibi makaslı bir yapıdan bahsediyorsun. Olabilir. Zor ama neden olmasın. O yükü 2,5 metre yükseklikte yürütmek zor. O şekilde sadece düz yollarda hareket edebilir. Yokuşta veya arazide devrilme riski çok fazla olur. Ama geliştirilebilir tabi.


Güzel fikir bende aynı yükseltme mantığını devasa tekerlekler üzerinde zırhlı araç olarak düşünmüştüm bir ara
http://www.videoizle.co/video/98146/dev-tekerlekli-muthis-arac

Ama patlamada bütün taşıyıcı süspansiyonlar kopar gider araç yan yatar aracın yan yatması çok olumsuz sonuçlar doğururmu düşünmek lazım

« Son Düzenleme: 10 Haziran 2016, 14:50:29 Gönderen: EfsaneANKA »
--------------------------------------------------------------

Çevrimdışı SKYWOLF

  • SKYWOLF
  • Genel Yetkili
  • DefenceTurk
  • *****
  • İleti: 44295
  • 612
Ynt: BMC Amazon APC
« Yanıtla #8 : 10 Haziran 2016, 14:53:08 »
Devrilsin. Bugün kullanılan MRAP tarzı araçlar da devriliyor. Önemli olan içeridekileri korumak.
ADALETİN OLMADIĞI YERDE NE SAYGI KALIR, NE DE DÜZEN! ADALETİN OLMADIĞI YER YIKILMAYA MAHKUMDUR! DÜRÜSTLÜK BENİM KARAKTERİMDİR! BEN ŞEREFİM İÇİN YAŞAR, ŞEREFİM İÇİN ÖLÜRÜM. MUHTAÇ OLDUĞUM KUDRET DAMARLARIMDAKİ ASİL KANDA MEVCUTTUR.
SKYWOLF...DefenceTurk.com

Çevrimdışı asderedas

  • CEZALI
  • DefenceTurk
  • *
  • İleti: 194
  • 2
Ynt: BMC Amazon APC
« Yanıtla #9 : 10 Haziran 2016, 15:53:20 »
Benimde buna benzer düşündüğüm şey vardı ,aracın üstündeki uzaktan kumandalı silah istasyonunu hidrolik benzeri bir yükselteç ile araç durağan zamanlarda silah istasyonunu 8-9 mt yukarı kaldırarak bir nevi seyyar askeri gözlem kulesi gibi bir etki yaratmaktı.Malum güneydoğuda hendekler filan evlerin yapısı 2-3 kat olmakla beraber 8-9 mt yükseğe kalkıcak bir silah istasyonu gözlem alanını çok geniş tutabilir idi,
 Bu operasyonel alanda riskli bölge diyelim seyreden aracın yer ile mesafesini açmak yükseltmek fikri güzel gibi tartışılabilinir bence..