Gönderen Konu: T-129 ATAK PROJESİ  (Okunma sayısı 673267 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı カメせ

  • 2020 Yılın Üyesi
  • DefenceTurk
  • *****
  • İleti: 6590
  • 185
  • DefenceTurk.com
Ynt: T-129 ATAK PROJESİ
« Yanıtla #1310 : 17 Eylül 2019, 14:50:24 »
Alıntı

Çevrimdışı カメせ

  • 2020 Yılın Üyesi
  • DefenceTurk
  • *****
  • İleti: 6590
  • 185
  • DefenceTurk.com
Ynt: T-129 ATAK PROJESİ
« Yanıtla #1311 : 27 Eylül 2019, 13:09:14 »
Alıntı
Ismail Demir
Güvenlik güçlerimize gece gündüz her türlü hava koşulunda destek veren T129 Atak helikopterlerimizin 52'ncisini Kara Kuvvetleri Komutanlığı'na teslim ettik.

Çevrimdışı Commander

  • DefenceTurk
  • *
  • İleti: 909
  • 18
  • DefenceTurk.com
Ynt: T-129 ATAK PROJESİ
« Yanıtla #1312 : 24 Ekim 2019, 20:28:17 »
Üretim mi yavaş yoksa, eskiden ayda 2 adet teslim edilirdi  de ?
Ayakta ölmek,diz üstü yaşamaktan daha iyidir.

Çevrimdışı fırtına06

  • Site Yetkilisi
  • DefenceTurk
  • *****
  • İleti: 5018
  • 231
  • DefenceTurk.com
Ynt: T-129 ATAK PROJESİ
« Yanıtla #1313 : 25 Ekim 2019, 11:27:12 »
Savunma Sanayii Başkan Yardımcısı Mustafa Murat Şeker, Türkiye'nin Pakistan'a satmak üzere anlaştığı 30 ATAK helikopterinin motoru için ABD Savunma Bakanlığı'ndan ihracat lisansı almak gerektiğine dikkati çekerek, "ABD'den ihracat lisansıyla ilgili olumsuz bir yanıt gelirse alternatif planlarımız var. Çok önceden helikopter motoru üretme çalışmamız başladık. İhracat lisansı çıkmazsa kendi yolumuza devam ederiz. Çözümümüz hazır." dedi.

https://www.google.com/amp/www.milliyet.com.tr/amp/gundem/30-atak-helikopterin-satisina-abd-freni-alternatif-hazir-6064680
« Son Düzenleme: 25 Ekim 2019, 12:49:16 Gönderen: fırtına06 »

Çevrimdışı SKYWOLF

  • SKYWOLF
  • Genel Yetkili
  • DefenceTurk
  • *****
  • İleti: 44311
  • 614
Ynt: T-129 ATAK PROJESİ
« Yanıtla #1314 : 25 Ekim 2019, 11:31:59 »
Çözüm hazırsa ve bu kendi üreteceğimiz bir motorsa o zaman ne diye ABD'den motor alıyoruz?
ADALETİN OLMADIĞI YERDE NE SAYGI KALIR, NE DE DÜZEN! ADALETİN OLMADIĞI YER YIKILMAYA MAHKUMDUR! DÜRÜSTLÜK BENİM KARAKTERİMDİR! BEN ŞEREFİM İÇİN YAŞAR, ŞEREFİM İÇİN ÖLÜRÜM. MUHTAÇ OLDUĞUM KUDRET DAMARLARIMDAKİ ASİL KANDA MEVCUTTUR.
SKYWOLF...DefenceTurk.com

Çevrimdışı Commander

  • DefenceTurk
  • *
  • İleti: 909
  • 18
  • DefenceTurk.com
Ynt: T-129 ATAK PROJESİ
« Yanıtla #1315 : 25 Ekim 2019, 11:43:01 »
Hocam büyük ihtimalle daha prototip aşamasında. Ki ben bu savunma sanayideki yavaşlığın sebebini anlamış değilim.
Ayakta ölmek,diz üstü yaşamaktan daha iyidir.

Çevrimdışı Commander

  • DefenceTurk
  • *
  • İleti: 909
  • 18
  • DefenceTurk.com
Ynt: T-129 ATAK PROJESİ
« Yanıtla #1316 : 25 Ekim 2019, 12:06:43 »
Atak helikopterinin DZKK modeli ne alemde bilen var mı ?
Ayakta ölmek,diz üstü yaşamaktan daha iyidir.

Ankhises

  • Ziyaretçi
Ynt: T-129 ATAK PROJESİ
« Yanıtla #1317 : 25 Ekim 2019, 14:15:00 »
Hocam büyük ihtimalle daha prototip aşamasında. Ki ben bu savunma sanayideki yavaşlığın sebebini anlamış değilim.
Motor teknolojisi ve metalurji bilgi eksikliği...

Çevrimdışı Commander

  • DefenceTurk
  • *
  • İleti: 909
  • 18
  • DefenceTurk.com
Ynt: T-129 ATAK PROJESİ
« Yanıtla #1318 : 25 Ekim 2019, 14:23:39 »
Zaten motor teknolojisini çözsek çok iyi şeyler çıkar ortaya
Ayakta ölmek,diz üstü yaşamaktan daha iyidir.

Ankhises

  • Ziyaretçi
Ynt: T-129 ATAK PROJESİ
« Yanıtla #1319 : 25 Ekim 2019, 14:34:41 »
Zaten motor teknolojisini çözsek çok iyi şeyler çıkar ortaya
Metalurji bilgisi olmadan -ki bu gerçekten uzun yıllar alacak bir konu kolay kolay motor teknolojisi elde edemeyiz. Motorda kullanılan alaşımları elde etmekten tut bu alaşımların kaç derecede ne kadar performans göstereceğini test etmeniz gerekiyor. Bahsettiğimiz bu bilgiye Çin dahi erişebilmiş değil. Bunlar testlerle olur ve çok uzun zaman alır.