Gönderen Konu: RAH-66 COMANCHE  (Okunma sayısı 8994 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı SKYWOLF

  • SKYWOLF
  • Genel Yetkili
  • DefenceTurk
  • *****
  • İleti: 44315
  • 615
Ynt: RAH-66 COMANCHE
« Yanıtla #20 : 09 Mart 2013, 04:37:11 »


ADALETİN OLMADIĞI YERDE NE SAYGI KALIR, NE DE DÜZEN! ADALETİN OLMADIĞI YER YIKILMAYA MAHKUMDUR! DÜRÜSTLÜK BENİM KARAKTERİMDİR! BEN ŞEREFİM İÇİN YAŞAR, ŞEREFİM İÇİN ÖLÜRÜM. MUHTAÇ OLDUĞUM KUDRET DAMARLARIMDAKİ ASİL KANDA MEVCUTTUR.
SKYWOLF...DefenceTurk.com

Çevrimdışı memoli

  • DefenceTurk
  • *
  • İleti: 11
  • 0
Ynt: RAH-66 COMANCHE
« Yanıtla #21 : 09 Mart 2013, 13:18:08 »
Sanki bilim kurgu filimlerinden çıkmış gibi bence çok başarılı.
Bu arada benim dikkatimi çeken websayfanızın üzerindeki T129 logosunda da açık şekilde görüldüğü gibi bizim T129larda sanki biraz fazla tuturma varmış gibi görünüyor.Yani bu dış şasede vida gibi gözüken tuturmalar. Mesela bu Comanchelerde çok az sadece burun kısmından aşağıya doğru iniyor. Bunların çokluğu avantaj veya dezavantaj sağlar mı? Atıyorum bakım veya tamir için daha kolaylık yada dış yüzeylerde soğuğun daha kısa sürede işlemesi, metal yorgunluğu oluşturması yada sağlamlığı artırmak gibi.

Çevrimdışı SKYWOLF

  • SKYWOLF
  • Genel Yetkili
  • DefenceTurk
  • *****
  • İleti: 44315
  • 615
Ynt: RAH-66 COMANCHE
« Yanıtla #22 : 09 Mart 2013, 13:59:14 »
Sanki bilim kurgu filimlerinden çıkmış gibi bence çok başarılı.
Bu arada benim dikkatimi çeken websayfanızın üzerindeki T129 logosunda da açık şekilde görüldüğü gibi bizim T129larda sanki biraz fazla tuturma varmış gibi görünüyor.Yani bu dış şasede vida gibi gözüken tuturmalar. Mesela bu Comanchelerde çok az sadece burun kısmından aşağıya doğru iniyor. Bunların çokluğu avantaj veya dezavantaj sağlar mı? Atıyorum bakım veya tamir için daha kolaylık yada dış yüzeylerde soğuğun daha kısa sürede işlemesi, metal yorgunluğu oluşturması yada sağlamlığı artırmak gibi.



Hava araçlarında parçaların birbirinden arılmaması için genellikle vidalar gibi çözülmedikleri için perçinler kullanılıyor. Sanıyorum bunlardan bahsediyorsunuz. Bunlar Comanche helikopterinde de bulunuyor. Ama stealth bir araç olduğu için mümkün olduğunca düz yüzeylere sahip olması gerektiğinden, bu perçinler olabildiğince az sayıda kullanılmış ve gizlenmeye çalışılmış.

ATAK ise stelath olarak tasarlanmadı. Onun gibi diğer saldırı helikopterlerine, hatta tüm hava araçlarına, yakından bakınca bol bol bağlantı noktasına sahip oldukları görülür. Aşağıdaki resimleri yakıncan inceleyiniz. Sayfa tamamen açıldıktan sonra resim üzerine tıklayınız.





« Son Düzenleme: 09 Mart 2013, 14:06:12 Gönderen: SKYWOLF »
ADALETİN OLMADIĞI YERDE NE SAYGI KALIR, NE DE DÜZEN! ADALETİN OLMADIĞI YER YIKILMAYA MAHKUMDUR! DÜRÜSTLÜK BENİM KARAKTERİMDİR! BEN ŞEREFİM İÇİN YAŞAR, ŞEREFİM İÇİN ÖLÜRÜM. MUHTAÇ OLDUĞUM KUDRET DAMARLARIMDAKİ ASİL KANDA MEVCUTTUR.
SKYWOLF...DefenceTurk.com