Gönderen Konu: OTOKAR TULPAR  (Okunma sayısı 59788 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Denizci16

  • DefenceTurk
  • DefenceTurk
  • *
  • İleti: 2257
  • 68
  • DefenceTurk.com
Ynt: OTOKAR TULPAR
« Yanıtla #130 : 11 Şubat 2024, 22:10:01 »
Benim bildiğim hayır sadece 8x8 in motoru yerli idi

Çevrimdışı Denizci16

  • DefenceTurk
  • DefenceTurk
  • *
  • İleti: 2257
  • 68
  • DefenceTurk.com
Ynt: OTOKAR TULPAR
« Yanıtla #131 : 11 Şubat 2024, 22:25:38 »
Şu anlık gözümde hala hafif-orta tank. Üstündeki 120mm 45 kalibre top dm53 bile atabilse L-44/L-55 standartı deliş kabiliyetine ulaşabildiğine dair veri yok.

İnsansız 120 mm mzk + 1000/1200 hp hibrit tahrik + 1200 mm sabot dayanımı standartı ön gövde zırhını kim birleştirip sunabilecek acaba?

Sn.battlestar yapılabilcek en kolay iş bu sizin isteriniz

Armata yada M1 tank Test bad (M1 TTB)

İnsansız kule demek ,daha düşük hacim daha az yer kullanabilceğiniz anlamına geliyor.aynı şekli insan taşımayacağınız için daha az zırh hakkı kullanabilirsiniz,böyle bir seçim hakkı var .Bu sayede daha hafif tank yapabilirsiniz.

Personeli önde zırh dolu kapsülde barındırın yeter.


Çevrimdışı serkan1976

  • 2022 Yılın Üyesi
  • DefenceTurk
  • *****
  • İleti: 7726
  • 457
  • DefenceTurk.com
Ynt: OTOKAR TULPAR
« Yanıtla #132 : 11 Şubat 2024, 22:38:03 »
Güç grubu yerlileşti mi bunun?

Motor   
MTU 8V199 Turboşarjlı Dizel motor, 16 litre, su soğutmalı, 8 silindirli
530 kW (720 bg), 2300 devir/dakika

Transmisyon   
RENK HSWL 106 Transmisyon, 6 ileri 4 geri vites, Tork konvertörlü

Yerlileşme haberi göremedim...


Scania DSI 14 veya DSI 16 V8 turbodizel
810 bg (410- 595 kW) 2300 nm

Bir de böyle motoru varmış...

Nereden ne bulmuşlarsa takmışlar
« Son Düzenleme: 11 Şubat 2024, 22:39:50 Gönderen: serkan1976 »

Çevrimdışı Denizci16

  • DefenceTurk
  • DefenceTurk
  • *
  • İleti: 2257
  • 68
  • DefenceTurk.com
Ynt: OTOKAR TULPAR
« Yanıtla #133 : 12 Şubat 2024, 00:48:27 »
Scania İsveç malı diye biliyorum ama

Volvo,DAF,Scania aynı zamanda tır üreticileri