Seninle aynı kategoride olmayan, aynı pazara hitap/arz oluşturmayan şirket yada ürünlerin, etki potansiyellerinden etkilenmek veya oluşturduğu iğmenin konjettürel etkisini kendi ürün damı üretim süreçlerinin oluşumu için de avantaj veyahut dez avantaj saymak gibi acemilikler olmamalı.
Acaba Malezya'ya planan satışa halel gelmesin diye mi böyle sızmışımsı bir görüntü servis edildi? Ben yazdıklarınızdan öyle bir intiba aldım. Ayrıca KAİ, Tusaş için ciddiye alınması gereken bir rakip diye düşünyorum.
Tabii olarak siz rakibi dışarda arıyorsunuz, olması gereken de bu olmalı... "aynı kategoride olmayan, aynı pazara hitap/arz oluşturmayan şirket yada ürünler" politik, işlevsel ve değer açısından; Tusaş için, içerdeki Algılamalar öncelikli gibi bu süreçte.
Örnek; Anka-3. Anka-1 tamam, peki anka-2 nerede dediğinizde, Aksungur Anka-2 oluyor ve Tius gibi Anka ile kıyaslanamayacak bir ürün bir anda Anka-3 olarak isimlendiriliyor. Kendi ürünlerini pozitif ayrıştırmak yerine böyle bir negatif dahilizasyonun sebebini düşüyorsunuz doğal olarak... Şimdi pazarlamanın birinci kuralını yoksayıp; TB-3 pardon Anka-3 için, Mius pardon Tius'u yani Tb-3'ü yok Anka-3'ü neyse anladınız! yeniden insanların zihin konforlarına oturtmak ve hedef pazarlarda da algısını fozitif ayrıştırmak için, kendi önlerine acemice yeni sorunlar oluşuyorlar.
Tb-2/Anka-2?Aksungur, Tb-3/Anka-3 ama jet motorlusu olan, yani Tb-2 pardon Anka-2 den farkı hatta alakasız bir ürün demek zorunda kalıyoruz/kalacaklar.