Gönderen Konu: HÜRJET Jet Eğitim Uçağı Projesi  (Okunma sayısı 197637 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı tumucin

  • DefenceTurk
  • DefenceTurk
  • *
  • İleti: 2304
  • 24
  • DefenceTurk.com
Ynt: HÜRJET
« Yanıtla #100 : 21 Şubat 2019, 15:57:31 »
hürjeti cift motorlu olsaydi cok iyi olacakti

motorunu rulardan alirdik biz motor gelistirine kadar 

f 16 abd tamamen kurtulurduk

Çevrimdışı yakusha

  • DefenceTurk
  • *
  • İleti: 313
  • 20
  • Sabri Unal
    • turkdefence
Ynt: HÜRJET
« Yanıtla #101 : 26 Şubat 2019, 21:25:23 »
@metin62 bey, TAI ile TEI'yi karıştırmışsınız. İkisi farklı firmalar. TAI uçak ve aksamı üretirken TEI motor ve parçaları üretiyor.

TAI: https://www.tai.com.tr/kurumsal/hakkimizda
TEI: http://tei.com.tr/detay/genel-bilgiler

Çevrimdışı metin62

  • 2020 Yılın Üyesi
  • DefenceTurk
  • *****
  • İleti: 2341
  • 183
  • DefenceTurk.com
Ynt: HÜRJET
« Yanıtla #102 : 26 Şubat 2019, 22:11:25 »
Haklısınız yine sapla samanı karıştırmışım

Çevrimdışı mavi1991

  • Özel Üye
  • DefenceTurk
  • *****
  • İleti: 1661
  • 36
Ynt: HÜRJET
« Yanıtla #103 : 27 Şubat 2019, 18:45:21 »
tai ve tei tuşaş çatısı altında aynı şirkete bağlı değil miydi ?

Çevrimdışı yakusha

  • DefenceTurk
  • *
  • İleti: 313
  • 20
  • Sabri Unal
    • turkdefence
Ynt: HÜRJET
« Yanıtla #104 : 27 Şubat 2019, 20:27:14 »
TEI ile TAI arasında bir ilişki olsa bile aynı firma değiller. TEI üstündeki GE (Amerikan General Electric) firma hisseleri önem arz ediyor.

Nurol haldinge ait FNSS ve NMS diye iki firması var. FNSS ile BAe firması ortak. NMS ise Nurol holding'in öz sermayeli şirketi.

Bir nevi firmaların anneleri farklı ama babaları aynı diyeyim de iş çözülsün.

Çevrimdışı metin62

  • 2020 Yılın Üyesi
  • DefenceTurk
  • *****
  • İleti: 2341
  • 183
  • DefenceTurk.com
Ynt: HÜRJET
« Yanıtla #105 : 27 Şubat 2019, 21:09:18 »
TEİ
1985 yılında kurulan TEI'nin %50,5'lik hissesi TUSAŞ-Türk Havacılık ve Uzay Sanayii A.Ş.'ye, %46,2'lik hissesi GE şirketine, %3.3'lük hissesi ise Türk Silahlı Kuvvetlerini Güçlendirme Vakfı ve Türk Hava Kurumu'na ait.

TAİ
1984 yılında kurulan TAİ Tusaş-Türk Uçak Sanayii A:Ş   49%,Lockheed Martin Of  Turkey,Inc.   42%,Türk Silahlı Kuvvetlerini Güçlendirme Vakfı %1.9,General Elektric.Technical Services Co.Inc. 7%, Türk Hava Kurumu'na ait  0.1%    

Malesef ben'de karıştırmıştım.

Çevrimdışı mavi1991

  • Özel Üye
  • DefenceTurk
  • *****
  • İleti: 1661
  • 36
Ynt: HÜRJET
« Yanıtla #106 : 28 Şubat 2019, 13:29:51 »
Tei nin güncel hissedarları kimler şimdi

Çevrimdışı metin62

  • 2020 Yılın Üyesi
  • DefenceTurk
  • *****
  • İleti: 2341
  • 183
  • DefenceTurk.com
Ynt: HÜRJET
« Yanıtla #107 : 28 Şubat 2019, 14:25:05 »
Güncel durum bende bilmiyorum malesef

Çevrimdışı yakusha

  • DefenceTurk
  • *
  • İleti: 313
  • 20
  • Sabri Unal
    • turkdefence
Ynt: HÜRJET
« Yanıtla #108 : 01 Mart 2019, 21:07:42 »
TUSAŞ payı: %50,5
TSKGV payı: %3.03
GE payı: %46.02

Güncel sitede detaylı yazmadığı için web arşivden çıkarttım.

https://web.archive.org/web/20150309010614/http://www.tei.com.tr/yeni/En/hakkimizda-sirketProfili-sirketProfili.asp

Çevrimdışı SKYWOLF

  • SKYWOLF
  • Genel Yetkili
  • DefenceTurk
  • *****
  • İleti: 44315
  • 615
Ynt: HÜRJET
« Yanıtla #109 : 10 Nisan 2019, 00:14:08 »


ADALETİN OLMADIĞI YERDE NE SAYGI KALIR, NE DE DÜZEN! ADALETİN OLMADIĞI YER YIKILMAYA MAHKUMDUR! DÜRÜSTLÜK BENİM KARAKTERİMDİR! BEN ŞEREFİM İÇİN YAŞAR, ŞEREFİM İÇİN ÖLÜRÜM. MUHTAÇ OLDUĞUM KUDRET DAMARLARIMDAKİ ASİL KANDA MEVCUTTUR.
SKYWOLF...DefenceTurk.com