Ruslar Su57 yi dizayn ederken stealth özellikten ziyade, hız ve manevra kabiliyeti üzerine odaklanmışlar.
Şurası bir gerçek ki bir uçağın RCS değerini nekadar düşük tutarsanız tutun arkasındaki motorun ürettiği yüksek ısıyı kamufle etmeniz neredeyse imkansızdır. Rusların elindeki Infra Red sensörlerde f22 leri 100km + öteden görebildikleri düşünülüyor. Yüksek hız ve irtifada uçan jetler dış ısı -40, -50 dereceyken , sürtünme ile uçağın dış yüzey ısısının yükselmesi , uçakların IR sensörlerinde rahat görünmesine yol açar.
Dolayısıyla IRST teknolojisinde oldukça ileri olan Rusların stealth üzerine fazla odaklanmamaları anlaşılabilir.
SU57 ve 195km menzilli R77KM gibi Active radar ve IR homing sensörlü bir füze. F35 in buna verebileceği cevap ne olabilir? Kaçar , ve F22 leri çağırır.
Böyle bir uçak, eğer kaynak kod erişimi açılırsa, aslında bizim için mükemmel bir f35 alternatifi hatta , üstü uçak olur.
Ancak bu uçakla gelen o kadar negatif şey var ki. Politik götürüsü, masrafı, bakım ve eğitim zorlukları, motorunun henüz çok yeni oluşu, parça tedariki, kendi silahlarımızın entegrasyonu vs vs vs vs.....
OLS-50M'in 120 km+ menzillere sahip ancak bunu hava şartları vs. çok etkiliyor. Tam olarak güvenilirliği şaibeli bir konsept.
En son bilgilere göre K77M modeli daha uzun menzilli bir R77 ve dual pulse motorlu (izdeliye180) modeli
Operational
range
80–100 km (R-77), 110 km (R-77-1)[1] >193 km (K-77M)
K-77M (izdeliye 180) – Version under development for the Sukhoi Su-57 with AESA seeker,[5] conventional fins, and two-pulse motor