Gönderen Konu: (ANKA)-Türk İnsansız Hava Aracı Projesi  (Okunma sayısı 494584 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı TR(B)

  • DefenceTurk
  • *
  • İleti: 366
  • -23
(ANKA)-Türk İnsansız Hava Aracı Projesi
« Yanıtla #260 : 20 Ocak 2011, 20:04:35 »
Yan yatması ağırlık merkezi sorunundan değil kontrol sorunundan kaynaklanıyor olmalı.

Bencede, anka videyoda yan yattıkdan sonra fotoraf çekenlerin üstüne yönelmiş sanki poz vermek istemiş. Buda ihayı kulanan oparatörün işi olsa gerek. sonra oparatör ilk türk ihasını uçurduğu için heycanlanmıştır, kalbi duracak gibi atmıştır. inerkende bu heycanla ufak bir hata yapmış olabilir.




Çevrimdışı rstr617

  • DefenceTurk
  • *
  • İleti: 370
  • 0
(ANKA)-Türk İnsansız Hava Aracı Projesi
« Yanıtla #261 : 20 Ocak 2011, 20:09:43 »
Yan yatması ağırlık merkezi sorunundan değil kontrol sorunundan kaynaklanıyor olmalı.

Bencede, anka videyoda yan yattıkdan sonra fotoraf çekenlerin üstüne yönelmiş sanki poz vermek istemiş. Buda ihayı kulanan oparatörün işi olsa gerek. sonra oparatör ilk türk ihasını uçurduğu için heycanlanmıştır, kalbi duracak gibi atmıştır. inerkende bu heycanla ufak bir hata yapmış olabilir.

O şekilde değil. Kanatçıklarla ilgili teknik bir sorun yaşandığını sanıyorum.

ruhumuz var teslim etmeden önce

Çevrimdışı TR(B)

  • DefenceTurk
  • *
  • İleti: 366
  • -23
(ANKA)-Türk İnsansız Hava Aracı Projesi
« Yanıtla #262 : 20 Ocak 2011, 20:24:48 »
Kanatcıkların testleri 100 lerce kez yapılmıştır. Bu araba olsa idi balans ayarı yapılmamış derdık. Noktayı koyardık. Kanatcıklarla ilgi problem olduğunu sanmıyorum. videyoda direkt kameramanların üstüne yönelmesi bence bilerek yapılmıştır.yani görüntü almak için o yöne yönlendirilmiş olabilir. gazetelerde çıkan ilk uçuş resmine bakarsanız ankanın hemen altından çekildiğini görürsünüz.

Ben en çok hangardan çıkış törenine kızıyorum daha uçmamış testleri bile başlanmaya bir araca düzenlenen töreni zamansız ve anlamsız buluyorum. Yaparsın, uçurursun sonra törenini yaparsın. En son yapacağımızı ilkin yapıyoruz.

Çevrimdışı altor

  • DefenceTurk
  • *
  • İleti: 23
  • 0
(ANKA)-Türk İnsansız Hava Aracı Projesi
« Yanıtla #263 : 21 Ocak 2011, 10:06:54 »
Ben galiba fazla kastım ;D.Söylediğiniz gibi fotoğraf çeksinler diye dönmüş olabilir.İnşallah da öyledir.

Çevrimdışı DedeKorkut

  • DedeKorkut
  • DefenceTurk
  • *
  • İleti: 93
  • 0
  • Ay gökte kaldıkça ulukocaların duası üzerine olsun
(ANKA)-Türk İnsansız Hava Aracı Projesi
« Yanıtla #264 : 21 Ocak 2011, 10:32:53 »
Belkide tekerlerini yerden keser kesmez daha önce kendisine çizilen rotaya yönelmiştir... Yani illaki kanatçığında orasında burasında arıza olduğu anlamına gelmiyor bu.

Çevrimdışı Ateş

  • T.M.U
  • DefenceTurk
  • *
  • İleti: 204
  • 0
(ANKA)-Türk İnsansız Hava Aracı Projesi
« Yanıtla #265 : 21 Ocak 2011, 11:13:45 »
ANKA'nın inerken burnunu sürtmesi pilot hatasından değil motorunun güç kaybetmesinden dolayı.

Çevrimdışı QRI

  • QRI
  • DefenceTurk
  • *
  • İleti: 515
  • 0
(ANKA)-Türk İnsansız Hava Aracı Projesi
« Yanıtla #266 : 21 Ocak 2011, 12:11:30 »
Ankayi silahli taruz ve kesif gorevlerini icra etmek icin  bir LHD -den havalanirken gormek isterim.

Çevrimdışı boxer

  • YASAKLI
  • DefenceTurk
  • *
  • İleti: 377
  • 0
(ANKA)-Türk İnsansız Hava Aracı Projesi
« Yanıtla #267 : 21 Ocak 2011, 17:38:15 »
Bilgi kirliliği mevcut her kafadan farklı bir ses çıkıyor neye göre anladınız motorun güç kaybettiğini?
Güçlü Ekonomi , Güçlü Ordu , Güçlü Türkiye

Çevrimdışı Ateş

  • T.M.U
  • DefenceTurk
  • *
  • İleti: 204
  • 0
(ANKA)-Türk İnsansız Hava Aracı Projesi
« Yanıtla #268 : 21 Ocak 2011, 18:15:59 »
Bilgi kirliliği mevcut her kafadan farklı bir ses çıkıyor neye göre anladınız motorun güç kaybettiğini?
Trmilitary'de okumuştum galiba.
« Son Düzenleme: 21 Ocak 2011, 18:19:42 Gönderen: Ateş »

Çevrimdışı harzemşah

  • DefenceTurk
  • *
  • İleti: 24
  • 0
(ANKA)-Türk İnsansız Hava Aracı Projesi
« Yanıtla #269 : 21 Ocak 2011, 20:27:28 »
TAI ANKA, Sivrihisar meydanındaki 18 dk. süren ilk uçuşunun ardından inişe geçtiği sırada, motorundaki takat sorunu nedeniyele güçsüz kalmış olup, havanın rüzgarlı olmasından ötürü zor durumda kalınca, operatör tarafından ustalıkla gerçekleştirilen sert bir iniş ile ilk uçuşunu tamamlamıştır. Söz konusu sert iniş sırasında uçağın ön iniş takımı kopmuş ve burnunda hafif hasar oluşmuştur...

Takat sorunun nedeni ve uçakta oluşan küçük sorun giderilmekte olup, diğer uçuşların çok daha mükemmel olacağı düşünülmektedir.