"MİUS'da da ancak prototip için 2-3 motor gelmiş olabilir..."
buna aynen katılıyorum, zaten sözleşme Kasım ayında imzalanmış, Şubat sonunda da savaş başladı.
şöyle böyle dört aya yuvarlasak, ayda en çok kaç motor yapmış olabilirler?
sanmıyorum da, beş motor yapılmış olsa dört ayda yirmi motor eder, e bunların bazıları da yedek olarak depoda tutulmuyor mudur acaba?
yeterli sayıda motor depolandığına dair iddialar bu bakımdan ilginç geliyor bana da.
sözleşme imza tarihleri dikkatimi çekiyor.
peki tamamen ihtimale ve şahsi beyin fırtınama dair bir var sayım yapayım.
Akıncı'yı hem Ukrayna hem de Kanada motoruyla uçabilecek varyasyonlarda tasarlayan firma, acaba tedbir için aynı metodu fan motorlu uçakta da sürdürmüş olabilir mi?
iki farklı fan motorlu uçak olacağını ve birinin ses altı diğerinin ses üstü olacağını zaten açıklamışlardı.
birisi Ukrayna motoru da, diğeri hangi motorla uçacak acaba?
firmanın sanayi eyilimine baktığımızda, genelde sivil ürünleri tercih ettiklerini biliyoruz.
acaba diyorum, uçaklardan birisi için bir B planı olarak sivil bir turbo fan motorla uçabilecek bir varyasyon görme ihtimalimiz nedir sizce?