Efendiler,
Pervanelerin tekne karinasinin altina nadiren inmesi gerekecegine, inerse de kayda deger mertebede inmeyecegine ben de katiliyorum.. Belki Azipod tekneler haric.. Zira belirli bir motor ve sanziman sonrasindan tahrik edilen saft ucuna bagli pervanenin, en nijayetinde tekne govdesinde ve hatta mumkunse de asagida bir yerlere oturan bir bloktan cikip gelmesi gerekiyor.. Tahrik saftini azipod'lar disinda tekne karinasi seviyesi altina almak isin yine bir aktarma gerekir...
Yalniz, C-151'in sanirim ki kic tasarimi AB gibi teknelerden biraz farkli.. Anildigi sekilde belki de bir sig su mavnasi benzeri, sig bir tasarimi var.. Bu tasarimin da azami kaldirma kapasitesi gorece havaleli ve sanirim tava denen yaygin bir tasarimi gerekli kiliyor.. Pervaneler de, ana makina da gorece normal bir yerde de olsa kaportanin icerisine gomulu..