Biz MMU için planladığımız motor GE-129 tabi ABD verirse, olmazsa itki gücü daha zayıf olan EJ200.
Şimdi gelelim J-20 motoru olan AL-31FM2. F-16 Block 60 larda kullanılan GE-132 ile itki gücü neredeyse aynı olan 138kN FADEC motorudur. Tek farkı motor ömrü az olmasıdır 3000 saat, GE motoru 8000 saat.
Çin`in Su-35 almasının asıl sebeplerinden birisi AL-41 motoruna sahip olmak ve teknoloji çalmaktır. Bu motorun da itki gücü GE-132 ile aynıdır ama diğer Rus motorlarına kıyasla uzun ömürlü olmasıdır 4000 saat. 2 adet bu kadar güçlü motora sahip olan Su-35 çok kısa mesafeden kalkıyor sanki uçak gemisinden katapult sistemini kullanarak uçan F/A-18 gibi. Çin uçak motorları son bilgilere göre ömrü en fazla 1000 saat, ancak çok fazla arıza sebebiyle 5.nesil uçaklarında kullanmak istemiyorlar. 30 yıldır kendi motorunu yapmak peşinde ama metal sorununu henüz tam olarak çözmüş değil. Rus motorlarının da eskiden 100, 300, 500 saatlik ömürleri vardı, şu anda artık ABD kadar olmasa da gayet uzun ömürlü motorlara sahip.
Jet uçak motoru 3-5 senede yapılacak iş değil. Sıfırdan yapılacak motor yaklaşık 10 senede yapılır. Izdelie 30 projesine 10 sene oldu, 2021-2022`de yetişecek deniliyor, şu anda prototip Su-57`de testleri yapılmakta. Eski Rus motorlarına kıyasla daha uzun ömürlu ve 1500-2000 saat aralıkla bakımı yapılacak. 170-175kN itki verecek canavar gibi motor.
J-20 motoru gayet iyi motor, itki gücü uçağın yeteri kadar hız ve manevraya sahip olmasına olanak sağlar. GE ile aynı güçte ve EJ200 kıyasla baya iyi motor.