"Türkiye’de 34-35000lbf itkili motoru geliştirebilecek tek adres TEİ iken, hala bu görevin onlara verilmemiş olması insanın kafasını karıştırıyor. "
bu görevi onlara vermek kolay da, bakalım onlar bu görevi almak istiyor mu?
kafa karıştıracak bir şey yok bence.
tj300, tj400 ve en sonunda da tf6000 denilen motoru yaptıktan sonra böyle bir işe girmek daha gerçekçi gelmiştir muhtemelen.
bir taraftan da, TRmotor üzerinden alternatif bir plan da istenmiş olabilir c planı gibisinden.
fazla motor göz mü çıkaracak sanki, bu da yürüsün işte yürüyebiliyorsa, kıyamet mi kopar?
olursa ne güzel, olmazsa da tf6000 sonrası görev TEİ'ye verilir muhtemelen.
ek:
vay anam ej motorunun bakımı çok daha zormuş, vay ej motorunun üretim metodu f110'motorundan çok farklıymış, vay efendim istediğimize satabilir miyiz...
kurbağalama atlayacaktın o motorun üzerine.
bakımı zor olsun, sanki böylesi daha mı kolay oldu?
istediğimize satamasak da olurdu.
kendimiz için sınırsız imalat ve bu parçaları özgün motorumuzda kullanma hürriyeti neyimize yetmeyecekti?