Kritik Alt SistemlerTS1400 / Turboşaft Motoru - TEIBaşlangıç olarak T625 helikopterine ve sonrasında ATAK II helikopterine güç vermesi düşünülen 1400shp gücünde bir motor olup, sözleşmesi 2017 yılında imzalanmış ve projenin 8 yıl içinde tamamlanması hedeflenmektedir.
T700-TEI-701D / Turboşaft Motor - TEI-GET70 Genel Maksat Helikopteri projesinde üretilecek 109 adet helikopter için 218 adet platform üstü ve minimum 18 adet de yedek motor olmak üzere toplamda 236 adet TEI üretimi, General Electric Aviation’ın T700-GE-701D turbo şaft motoruna özdeş konfigürasyonlu T700-TEI-701D turbo şaft motoru lisans altında üretilecektir. (TEI)
Aynı motorun 10 Ton Sınıfı Genel Maksat Helikopteri projesinde de kullanılması planlanmaktadır.
Türk Genel Maksat Helikopteri Projesi ve Alp HavacılıkAlp Havacılık proje kapsamında ana transmisyon modülü dâhil tüm dişli kutuları, tüm dişliler, uçuş kritik bileşenler, kuyruk rotoru şaft sistemi, ana rotor ve kuyruk rotoru kompleleri, uçuş kontrol sistemleri ve iniş takımı komplelerinden sorumlu olarak üretim yapacaktır. (MSI)
HEWS / Helikopter Elektronik Harp Süiti Projesi - AselsanAselsan ana yükleniciliğinde geliştirilmekte olan bir proje olup, proje kapsamında TSK envanterindeki sabit ve döner kanatlı hava platformları için [Füze İkaz Sistemi, Radar İkaz Alıcısı Sistemi, Lazer İkaz Alıcısı Sistemi, Radyo Frekans Karıştırıcı Sistemi, Karşı Tedbir Atma Sistemi ve Süit Merkezi Yönetim Bilgisayarından oluşan] entegre bir Elektronik Harp Kendini Koruma Sisteminin geliştirilecektir. (SSM)
HEHSIS / Helikopter Elektronik Harp Kendini Koruma Sistemi adıyla da bilinmektedir.