Günaydınlar,
Hürjet motoru, yapılan anlaşma gereği en geç Ocakta gelmesi gerekir. Gelmez veya vermez ise Hürjet hangarda kalır...
Bu olasılık var mı? Kanaatim motoru teslim edecekleri yönünde. Hürjet eğitim uçağı olarak üretilgi sürece sorun olmayacaktır ki sadece HKK'nın ciddi eğitim uçağı talebini unutmamak lazım.
Sonra ne olur dersek; Bu zaman zarfında Tf-10.000 motoru (Tf-6000'nin art yakıcılısı) geliştirilmiş olacaktır. F-404 17-19000p. iken Tf-10000 nasıl olacak dersek de; Tf-10000, Tf-6000 motorunun Art yakıcılı versiyonu ve Tf-6000p itkisi minimum olasılığın minimumu... Yani Tf-6000 den 8000p çok rahat alınabilecek durumda. Tıpkı 1400p yolaçıkıp 1575p statik itki alınması gibi.
Bu açıdan, TEİ Tf-6000 motorunda bazı çok yeni teknolojileri denediğini de belirterek, Tf-6000 işin sonunda 8000-8500p itki bir motor (KE ve A-3 için) ve bunun Art yakıcılısınında 17-18000p görmesi çok olası Hürjet için.
Yukarıda belirttiğim motorda izlenecekyol konusundan sonra, Testte gelir isek,
"İndir-Bindir-Kır" testinde Hürjet. "Kır" aşamasına, ilk uçuştan sonra alacaklar. ilk uçuş için, yeterli yapısal dayanıklılık ve esneme değerleri yeterli olacaktır.
Bu arada dizayn yapısını dikkatli incelediğimde, T-7 mi Su-24 mü? Desek; Su-24 daha ağır basıyor.
İtalya'dan Aesa radarı niye alıyoruz? dan Önceki soru; Biz İtalyanlardan ne istedik acaba...