Bunu daha önce de yazdım. En başta adalet açısından paletli araç konusunda Türkiye'de belki de en etkin şirket olan FNSS'e bu verilmeliydi. Taa 2008'de Altay projesi başladığında. Ama Koç o dönem gücünü kullanıp Altay işinin kendisine verilmesini sağladı.
Siyasi olarak verilmediyse benim bunda tahminim 2013 yılının yazındaki gezi olaylarında Koç'a ait Divan Oteli'nin eylemcileri içeri alması ve gazetelere eylemlere destek veren açıklamalarda bulunması, daha da büyüğü Koç Holding YKB Mustafa Koç'un Afrika'da FETÖ ile hala açıklığa kavuşmamış bir iş yapmaları ve ananas hediye edilmesi. ( O dönem bunun bir altın işi olduğu ananasın da bunu simgelediği iddia edilmişti) Yine Mustafa Koç'un Zaman gazetesine verdiği röportajın etkili olduğunu söyleyebiliriz. Sonrasını hatırlayın Mustafa Koç, babası Rahmi Koç'la Ankara'ya gidip Cumhurbaşkanı'yla görüşmüştü ki bu randevuyu Mesut Barzani'nin ayarladığı, Koçların gidip Barzani'ye Erdoğan'ın kendileri ile görüşmediği, kendileri için Erdoğan'dan randevu almasını istedikleri ortaya çıktı. Erdoğan'ı yeni açacakları Ford fabrikasının açılışına davet etmişlerdi.
Artık bu olaylar geçmişte kaldı, ihaleyi BMC aldı. Yani geride kalmış olaylar yerine artık yarına bakmalı, Altay'ın günümüz ihtiyaçlarına çok rahat cevap verecek bir tank olmasını arzulamalıyız.
Dediğim gibi ne BMC, ne Otokar yandaşı ya da düşmanıyım bunlar bizim şirketlerimiz. Güvenlik güçlerimiz için çok sayıda araç ürettiler ve pek çok askerimizin, polisimizin hayatlarının kurtarılmasını sağladılar.