TÜRK SAVUNMA SANAYİ > Yerli Hava Sistemleri ile İlgili Gelişmeler

T625 GÖKBEY ÖZGÜN GENEL MAKSAT HELİKOPTER PROJESİ

<< < (131/132) > >>

Merzifonlu:

--- Alıntı yapılan: serkan1976 - 18 Nisan 2024, 21:59:29 ---T-129 için TS-1400 entegrasyonu
--- Alıntı sonu ---

Onu hiç bir zaman ciddiye almadım. İç piyasaya olan teslimatlar zaten tamamlandı. Dışarıdaki potansiyel alıcıların hepsi kendini kanıtlamış ABD motorunu ister. Eee o halde?

DelKu:
T-129 da dünde kaldığı için olmalı, Atak 1.5’u (T629 )zorlayacağız yanılmıyorsam TEİde zaten T700-TEI-701D üretimi devam ediyor, eski dar elbiseden sıkıldık, tüm kaportasının hakları bize ait bir helikopterle yola devam etmek isteyebiliriz.

Denizci16:
Ben atak 1.5 u ts1400 ile yapçağımızı duymuştum yoksa t700 D ile mı yapacaz kafam karıştı..

Aynı şekil eskiyen lthec 800 yerine t129 Lara ts1400 monte edilecek söylentisi vardı sonuçta motor ömrü gövde ömrüne göre kısa.

Merzifonlu:

--- Alıntı yapılan: DelKu - 18 Nisan 2024, 22:22:00 ---TE'de zaten T700-TEI-701D üretimi devam ediyor
--- Alıntı sonu ---

Ediyor mu gerçekten? O motorlar S70'ler için üretiliyordu. S70'lerin lisansı uzatıldı mı? Hayır. O halde bu motorların üretimi neden sürsün?

Diyelim ki üretim sürüyor, o motorların T-629 (Atak 1.5 yani) için kullanabilecek miyiz? ABD buna "he" diyecek mi?

Son olarak, GE T700-701D motoru 6 tonluk Atak 1.5 için fazla gelir. TS-1400 gani gani yeterlidir.

malaga:
Bence t700 bu iş için biçilmiş kaftan ama abd ile uğraşmaktansa ts1400 ile veya ts2000 yapıp yola devam etmek gerek zaten acil bir durumda yok mevcut t 129 lar türkiye için fazla bile sihaların sahneye çıkması  ile de artık saldırı helikopterlerinin pek cazibesi kalmadı talepte dünyada düşük.

Navigasyon

[0] Mesajlar

[#] Sonraki Sayfa

[*] Önceki Sayfa

Tam sürüme git