Onların da yerli motor çalışmaları var ama verim alamadılar.
Arda Mevlutoglu:Tejas için geliştirilen ancak yeterli performansa ve teknolojik yetkinliğe bir türlü ulaşamayan Hindistan'ın milli turbofan motoru Kaveri'nin,Tejas Mk.2'de de AMCA orta sınıf yeni nesil uçak projesinde de kullanılmayacağı açıklanmış:
Snecma ile Rafale motoru olan M88'i Tejas'a monte etmek istedikleri konuşuluyordu bir ara....
1-) GE F404 (Tejas Mk1/1A) : Uzunluk : 390cm; Çap : 89cm, Ağırlık: 1035kg; Hacim : 2.43m³
2-) GE F414 (Tejas Mk2 olarak planlanmıştır) : Uzunluk : 390cm; Çap : 89cm, Ağırlık: 1110kg; Hacim : 2.43m³; Hava kütle akışı: 77,1 kg/s
3-) M88 : Uzunluk : 353,8 cm; Çap : 69,6cm, Ağırlık : 897kg Hacim : 1,35m³; Hava kütle akışı: 65 kg/s